Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, Julai 15, 2011

Dijanjikan dgn Syurga & mati Syahid, adakah itu punca kematian Baharuddin?

Kalau diperhatikan bagaimana sanggup dan tergamaknya puak-puak PAS itu melakonkan semula saat kematian Allahyarham Baharuddin bin Ahmad pada 9 Julai lalu, itu saja sudah cukup untuk membuktikan kepada kita semua betapa puak-puak di dalam Pakatan Haram tak kiralah samada DAP ke, PKR ke ataupun PAS sanggup berbuat apa saja demi untuk mencapai apa yang mereka hajati.

Isu video klip lakonan semula tentang kematian Allahyarham Baharuddin itu sejak dua hari yang lalu telah menggemparkan seluruh Malaysia apabila ianya seolah-olah menggambarkan mayat Allahyarham Baharuddin yang sudah meninggal dunia itu telah bangkit dari kematian dan hidup semula sehinggakan dapat pula untuk berlakon dalam video klip berkenaan menunjukkan kepada para penyokong PAS apa yang sebenarnya telah berlaku terhadap dirinya sewaktu menyertai perhimpunan bershit 2.0 pada 9 Julai lalu.

Saya ingatlah, kalau itupun sanggup untuk mereka ini iaitu puak-puak dalam PAS lakukan apatah lagi kalau pasal janji-janji selepas kita mati seperti nantinya samada roh kita apabila dah meninggal dunia kelak apakah akan ditempat dimana adakah di syurga ataupun di neraka. Tetapi kebiasaannya bagi orang-orang PAS sejak dulu lagi mereka sebenarnya lebih percaya dan yakin dengan pemimpin mereka yang boleh menentukan soal syurga dan neraka itu kepada umat manusia yang lain.

Jadi saya rasa besar kemungkinannya Allahyarham Baharuddin sebelum itu telahpun melalui proses pemilihan siapa-siapa yang sanggup untuk berkorban pada 9 Julai Sabtu lepas demi perjuangan Bershit 2.0 maka sekiranya dia mati PAS telah menjanjikan mati syahid untuknya serta akan masuk ke dalam syurga. Dan juga mungkin mereka yang terpilih untuk itu seharusnya mereka yang mengidap penyakit lemah jantung ataupun darah tinggi yang berpotensi besar untuk mati secara mengejut.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..SEME ORG X PASTI KALAU MEREKA MATI MASUK KE SYURGA ATAU NERAKA. TP KALAU MAMAT TU NAK PASTIKAN DIA BOLEH MASUK SYURGA KE TAK DIA KENE MATI BETUL2..BKN OLOK2..ADE BRANII? KEHKEHKEH

hilbert berkata...

Salam,
agaknya orang tu mati kerana telah dijanjikan syurga kekal oleh mahaguru PAS..

Arkib Blog