Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Julai 18, 2011

Demo menuntut pilihanraya BERSIH sambil buat dosa & maksiat !!!

Protes jalanan, satu perarakan kononnya mahu menuntut SPR mengadakan suatu pilihanraya yang bersih, telus dan adil di negara ini.
Terpampang didalam gambar dua wajah wakil rakyat daripada PKR, Ahli Parlimen Ampang Zuraida Kamaruddin & Ahli Parlimen Indera Mahkota Azan Ismail mengetuai sekumpulan puak sewaktu perarakan haram BERSHIT 2.0 pada 9 Julai lalu di Ibu Negara.
Nampak jelas di situ anggota tubuh keduanya yang bukan pasangan muhrim saling bersentuhan diantara satu sama lain malah tangan YB Azan kalau dikira sejauh perarakan berlangsung maka selama itulah tangan wakil rakyat Indera Mahkota akan merasa tersentuh buah dada Zuraida Kamaruddin yang sudah nampak stim dan khayal.
Apa pulak pandangan ulamak-ulamak atau pakar pembelit agama di dalam PAS selepas ini berkenaan dengan perkara sedemikian apabila ianya berlaku melibatkan wakil-wakil rakyat dari kalangan Pakatan Haram ?

Adakah Mursyidul Am PAS waktu ini sedang berusaha untuk mengeluarkan satu fatwa baru dalam masa yang terdekat ini khusus untuk menepis sebarang kemungkinan akan timbulnya tanggapan yang negatif daripada masyarakat berikutan kelakuan yang telah ditunjukkan oleh dua orang wakil rakyat daripada PKR iaitu sekutu kuat PAS dalam Pakatan Haram selain DAP ?

3 ulasan:

adrin berkata...

Saya jangka fatwa yg akan dikeluarkan PAS tentang perkara ini mungkin berbunyi 'dalam keadaan darurat Islam membenarkan lelaki dan wanita yg bukan muhrim bersentuhan malah berpelukan' he he he

AJAI62 berkata...

Assalam Bro

Untuk mereka semuanya dihalalkan... Nama aje wanita... mulut terganga menjerit2... tak sopan langsung...

hilbert berkata...

Adrin,
agaknye Nik Aziz takat ni masih bertapa mahu dapatkan idea utk buat fatwa yg sesuai dengan keadaan semasa :))

Ajai62, salam bro..
Yelah bro..patutnya sebagai wanita, Zuraida tutup mulut dia pendakap leher hehe... Anwar dah tak pakai dah...

Arkib Blog