Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Sabtu, Julai 09, 2011

"Anwar koma seluruh tubuh kecuali satu organnya" - Dr Hatta Ramli

 Alaaaaa......kesiannye......
 Mana butang baju aku zah.... alaaaaaa...ciannyer....
Anwar Ibrahim ramai doktor-doktor dan peguam-peguam. Dalam ramai-ramai doktor yang dia ada, Anwar lebih suka dijaga dua orang doktor nama mereka Dr Wan Azizah dan Dr Hatta Ramli.

Dr Wan Azizah adalah doktor peribadi I Anwar yang bertanggungjawab terhadap tahap kesihatan seluruh organ yang terdapat pada tubuh Anwar manakala Dr Hatta Ramli yang juga doktor peribadi II Anwar pula adalah doktor psychiatry dan psychology yang bertanggungjawab terhadap tindakbalas pada seluruh tubuh Anwar apabila dia berada didalam keadaan yang sangat tidak boleh dipercayai atau kritikal.

Siang tadi Anwar Ibrahim turut menyertai perarakan haram bersama-sama dengan Ambabiga, Hj Abdul Hadi Awang, Mahfuz Omar, Salehuddin Ayob, Ngeh Ko Ham, Nurul Izzah dan ramai lagi pemimpin-pemimpin dari Pakatan Haram DAP, PKR dan PAS walaupun sebelum ini nama kesemua mereka telah disenaraikan oleh pihak Polis antara 91 nama yang tidak dibenarkan untuk masuk ke Kuala Lumpur mulai jam 12:00 tengah malam tadi sehingga jam 6:00 petang tadi namun jelas sekali mereka ingkar dengan arahan pihak polis.

Dalam kekecohan dan kekalutan pada perhimpunan haram itulah tadi Anwar kononnya telah tercedera tanpa diketahui akan puncanya. Ekoran dari kejadian itu, Anwar telah dirujuk ke hospital Pantai untuk pemeriksaan selanjutnya. Setiba di Hospital khabarnya keadaan Anwar semakin kritikal dan separuh sedar. Hrrmm sabar lah. Sepanjang Anwar di bawa ke hospital berkenaan, beliau sentiasa ditemani oleh kedua orang doktor peribadinya. Sekok betina sekok jantan.

Namun orang ramai diberi taklimat oleh salah seorang doktor peribadi Anwar iaitu Dr Hatta Ramli yang memberitahu bahawa walaupun keadaan Anwar yang koma dan masih berada didalam keadaan yang sangat kritikal seperti itu tetapi semua penyokong Anwar disaran agar tidak terlalu risau dan bimbang kerana masih ada lagi bahagian-bahagian ditubuh Anwar yang sentiasa aktif dan cergas malahan sentiasa berada didalam keadaan seperti sediakala iaitu akan cepat bertindakbalas bila kena sentuh apatah lagi kalau yang jambu-jambu yang memberi sentuhan istimewa.

"Harap ahli-ahli PKR serta para penyokong Anwar jangan gelisah, Anwar tak apa-apa, dia sihat..ya banyak sihat, kadangkala urat-urat dia sering kekejangan, tu tandanya dia sihat walafiat, tadi Chua Jui Meng pun ada cakap macam tu," - Dr Hatta Ramli.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

2 EKOR DOKTOR YNG SNANG2 BLEY BUAT SURAT CUTI KEHKEHKEH ADOIYAII..BIJAK2!

AJAI62 berkata...

Assalam Bro

Pembohong tu... Janganlah percaya... Pandai berlakon tu... Kalau coma tu selalunya kalau tak bangun tak lama lagi jalan lah tu. Dia coma untuk elak dirinya dari kena tangkap... Gari aje tangan dia kat katil hospital supaya tak lari kemana...

999malaysia berkata...

salam,,,dengan rendah diri saya memohon blog saya ada didalam list blog awak,,,blog awak saya dah letak dalam list blog saya

http://kedaibajuborong.blogspot.com/

DARUL SAKA berkata...

Siot aje mamat ni, nanti Allah s.w.t kasi betul2 sakit baru tahu.

hilbert berkata...

Bro Jeff,
yg sorang doktor tu sediakan borang cuti sakit manakala yg sorang tinggal mau kasi sain sj ;))

Salam bro Ajai62,
iyelah bro...kita semua dah tau dia punya trick... pakar putar alam dia tu

Ril,
ok bro..dgn rasa rendah diri juga saya listkan dan dahpun saya letakkan kata Pejuang Cyber Semenanjung II

Darul Saka,
kesiannnnnnnnn dia hehe...hari2 tipu orang ramai...

amoi berkata...

ya allah kau berikan sakit yang dia benar benar hajatkan selama ini dgn lakunan dia yg terlampau...kau jangan cabut nyawa dia dulu...biar tak ada obat di dunia ni boleh menyembuhkan dia...kau matikan kan lah nafsu dan butuh dia tu,,,amin...amain ...amain...

Arkib Blog