Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, Jun 07, 2011

Liwat II: 3 kali Anwar gagal melucut, namun terus berjaya meliwat..

 Tiba dengan berpakaian agak kemas walaupun tanpa mengenakan tali leher seperti kelazimannya. Sambil menjinjing sebuah beg serta mengepit sepasang baju kot lalu meluru masuk ke dalam sebuah bilik rahsia.
Sampai dalam bilik rahsia terus buka pakaian satu demi satu dan terus melucut semuanya agar nampak lebih seksi walaupun kelihatan agak buncit terutama dibahagian perut. Eh?...tapi dia baru nak pakai baju semulalah! tadi dah buat dah.. berani buat tapi takut tanggung !

Hj Abdul Hadi Awang kata besi tak ada mata dan telinga tapi besi yang dalam video/dan gambar lucah tu ada mata dan telinga pula, malah lengkap segala seperti rambut, gigi, hidung, pipi, misai, bibir, dagu, janggut, leher, bahu, dada, tangan, perut, lubang pusat, pinggang, punggung, anu, peha, betis, lutut, jari-jari, kuku-kuku serta organ-organ dalaman yang lainnya.

Dalam kes berlainan pula dan melibatkan orang yang sama, ada perkembangan yang sangat tidak menyenangkan. Kes Liwat II yang sudah memasuki peringkat pembelaan sepatutnya bermula semalam 6 Jun 2011 tetapi terpaksa ditunda lagi hingga ke 13 Julai depan atas permintaan "suspek paling istimewa" dalam Malaysia iaitu Anwar Ibrahim.

Anwar seringkali meminta pihak Mahkamah melayan beliau secara luarbiasa iaitu memberi layanan yang tidak pernah diberikan kepada mana-mana suspek lain yang pernah terlibat dalam melakukan sebarang kesalahan jenayah sebelum ini.

Pihak Mahkamah yang sudah terlanjur memanjakan Anwar Ibrahim terpaksa akur dengan segala kemahuan Anwar. Kalau Anwar hendak meminta ditangguhkan berapa kali lagipun pasti akan dituruti. Ya lah, seolah-olah Mahkamah sudah berada dibawah telunjuk Anwar pula.

Semalam Mahkamah telah membuat keputusan menolak rayuan Anwar Ibrahim yang mendesak supaya Hakim Datuk Zabidin Mad Diah digugurkan daripada mendengar perbicaraan kes liwat ke-II yang sepatutnya berlangsung semalam 6 Jun 2011 dan selepas itu Anwar memohon lagi agar perbicaraan ditangguh bagi memberi laluan kepada rayuan yang bakal difailkan oleh Karpal Singh terhadap keputusan yang baru dibuat oleh Hakim Mahkamah Tinggi itu.

Permohonan Anwar Ibrahim untuk melucut Hakim Datuk Zabidin Md Diah gagal untuk kali yang ketiga namun permohonan beliau untuk terus menunda atau menangguh perbicaraan pasti akan dilayan oleh pihak Mahkamah sekerap mana yang mungkin walaupun sering dibantah oleh pihak pendakwaan. Dan akan beginilah agak-agaknya kes liwat ini berlalu tetapi tanpa sebarang penhujungnya.

Mahkamah akan membuat keputusan menolak permohonan Anwar melucut Hakim dan selepas itu pula Anwar akan memohon agar perbiacaraan ditangguh lagi. Anwar akan tetap merayu dan merayu manakala pihak Mahkamah pula akan terus dengan penolakan demi penolakan terhadap desakan melucut Hakim oleh Anwar Ibrahim. Lihatlah nanti apa pula yang akan Anwar dan Karpal buat untuk terus meliwat serta mempermainkan undang-undang di negara ini. Kita tunggulah 13 Julai bulan depan, tangguh dan tangguh pasti mengisi tempat.

Dahaga sangat rasanya untuk melihat Mahkamah di Malaysia bersikap tegas terhadap sesiapa jua tanpa mengira latar belakang politik serta pangkat mereka. Mahkamah harus tegas dan berlaku adil serta perlu sangat melayan semua yang didakwa secara samarata, tidak berpilih-pilih dan yang sangat penting jangan sampai membiar atau merelakan segolongan pihak untuk terus memperlekehkan kedaulatan undang-undang di negara ini menurut kehendak mereka sendiri tanpa memikir akan kesannya terhadap keyakinan rakyat Malaysia mengenainya.

3 ulasan:

Jeffry berkata...

SLM BRO..KOTE BESI ANUWAR MMG PAWER. KLU TAK MASA KAN RAMAI MANGSA DIA SUSAH NAK BERAK 2, 3 HARI BROO!. CHINADOLL TU PUN KURANG2 PUN SAKIT 2, 3 HARI JUGAK. SEB BAIK X TEMBUS BELAKANG!..PERGHHH >|D

hilbert berkata...

Salam bro Jeff,
agak pelik juga rasanya dengan perbicaraan kes liwat ni bro, sebelah pihak saja yang seakan-akan menuntut keadilan sedangkan satu pihak yang menjadi mangsa terus-terusan seperti teraniaya..

Harap Mohd Saiful akan mendapat keadilan yang selayaknya yang wajar beliau terima.

filemtempatanterbaik berkata...

semoga negara ini terus berpaksi di atas panji kebenaran

Arkib Blog