Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, Jun 07, 2011

Aksi lelaki Y sedang melebur besi dalam TV PAS

Eh!!??..apesal pulak dua makhluk tu? ..manusia ke ape?


Aiks!!???..siap berpeluk lagi, sape tu ye??


ooooohoo...macam biasa nampak lelaki tu, eh, tak mungkin...aahh..lantaklah kau labu!!!

(anak)...papa!...mama!!!..tu macam Anwar Berahim lah...
(bapa) ..taklah, bukan tu nak.. itu BESI lah nak !

3 ulasan:

aboudiabydoo berkata...

hahahahahahaha. kelas la lawak ko! Terbaik!

Ada tak sesiapa kat Lembah Kinrara boleh tolong lempang bangsat-bangsat ni!

Jeffry berkata...

KEHKEHKEHKEH ADOIYAIII..TV BESI PUN HADI X PECAYE. WAL HAL HARI2 DIA TENGOK TV

hilbert berkata...

Bro Aboudiabydoo, n bro Jeffry..

bagaimana agaknya nanti perasaan Hj Hadi bila dah dikelilingi puak2 Anwar dalam PAS ye..sampai dia sanggup menggugurkan slogan negara Islam dan Hudud..

Arkib Blog