Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, Jun 14, 2011

KDN: Tangkap dan tahan Ambiga Sreenavasan dibawah Akta ISA !!!

Tak sudah-sudah ! Habis satu, satu lagi masalah mahu ditimbulkan. Apa Malaysia ini sudah tiada undang-undang lagi ke ? Mana Menteri Keselamatan Dalam Negeri kita ? Kenapa biarkan perkara yang nyata akan merosakkan keamanan dan keharmonian hidup dibiarkan berterusan mengambil tempat di dalam negara ini ?

Kepada YB Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein, saya dan juga mungkin sebilangan daripada rakyat Malaysia yang lainnya ingin berseru kepada Datuk Seri, bertindaklah dengan tegas terhadap mana-mana kumpulan yang cuba berusaha untuk menggugat keamanan dan keselamatan negara !

Jangan lagi hanya bagi amaran, amaran, amaran yang entah sampai bila lagi amaran, amaran, amaran akan didengari oleh bajingan-bajingan seperti sebelah Pakatan Pembangkang itu.

Cegah sebelum parah !!! KDN harus bertindak awal terhadap Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH 2.0) Datuk Ambiga Sreenavasan, beliau dilaporkan akan menganjurkan perhimpunan haram pada 9 Julai 2011 ini. Tujuan perhimpunan diadakan tidak lain dan tidak bukan adalah bertujuan untuk mencabar kedaulatan undang-undang di Malaysia, jadi kepada Datuk Seri Hisham, tangkap dan tahan Datuk Ambiga ini di bawah Akta Hasutan ke atau Akta Keselamatan Dalam Negeri dan ISAkan dia...mencegah lebih baik dari mengubati !

4 ulasan:

AJAI62 berkata...

Assalam Bro

masaalahnya KDN tak berani sebab Menteri tak bertanggungjawab,,,asyik amaran aje

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..SBLUM DIORANG MULA BUAT DEMO APE KATA KASI SORANG 1 PENYAPU, PENYODOK SAMPAH DAN BEG PLASTIK. ALANG2 NAK BERSIH SGT LE KATE KANN KEHKEHKEH

KAPAKTAJAM berkata...

Kapak bersetuju sangat atas dua cadangan tersebut. Sebelum sesuatu yg indah menjadi kotor dan jahaman, maka petualang ini perlu di tangkap dan disumbat didalam tanah. Inilah jenis manusia yang tak sedar diri. Kita kaum Melayu sanggup bertolak ansur dan rela menjadikan kaum mereka sebagai rakyat yang sah dan sekarang bila dah pandai dan dah jadi lawyer buruk mula nak pijak kaum Melayu atas dasar "Kononya Bersih" Mari kita tanya si Lawyer cibai ini siapakah bangsa yang paling kuat menipu dan menjadi perosak negara?

Satu lagi, kapak banyak juga melawat negara2 di sekitar ASEAN ini, dan kita dapati, KAUM PENDATANG seperti mereka tidak beraNI ANGKAT MUKA di Negara2 seperti di Indonesi, Thailang dan juga Filipina. Kaum Cina dan India disana wajib menggunakan bahasa ibunda tempatan dan bahasa mereka sendiri hilang dan tak berani digunakan dan tiada pun mata pelajaran didalam bahasa mereka.

TETAPI disini, mereka sibuk dan lantang suara dengan Sek Cina dan Sekolah India, itupun mereka tidak tahu bersyukur dan berterima kasih... dan akhir2 ini disebabkan di Dajjal Anwar al liwati dan al Babiee, inilah punca mereka naik muka.

Jadi, apakah ertinya semua itu... MELAYU WAJIB BERSATU DAN GAYANG MEREKA DAN HANCURKAN KEBANGSATAN MEREKA. Hanya Melayu yang tak sedar diri yang rela Bangsanya dimamah oleh Bangsa Lain seperti Si Dajjal Hj Hadi dan Nik Aziz.

Wassalam

hilbert berkata...

Ajai62, salam..
Menteri KDN ada tapi tak berfungsi,,kesian !

Salam bro Jeff,
iyelah..bagi apa yg patut..bagi penampar sekali pun ok juga..biar mereka sedar..

KapakTajam,
itulah bro..lebih baik bertindak sebelum BERSIH tu buat hal daripada tunggu sehingga mereka sudah buat hal..

Arkib Blog