Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, Jun 24, 2011

Apa?!!! AmBABIga pun tau takut mati rupanya !!!

Berani buat berani tanggunglah AmBABIga..!!! hahaha! ! !...baru kau tahu tinggi rendahnya langit tu!!!

Pihak Polis dah tegah kau sama Mat Syabu supaya jangan anjurkan BERSHIT 2.0 bulan depan tapi kau berdua makin berdegil. Kau berdua mahu juga teruskan. AmBABIga kau sama Mat Syabu sebenarnya mahu isytihar perang terhadap Ke Bawah Duli Yang Di Pertuan Agong. Orang mungkin ramai yang belum sedar akan hal ini.

AmBABIga, kau baru saja terima SMS ugutan bunuh, tapi kenapa pula mengelabah. Tau pun takut. Last-last pihak Polis juga kau cari tempat berlindung, kenapa tak pergi minta bantuan daripada Majlis Peguam, DAP, PKR atau PAS. Kan hari-hari juga Majlis Peguam selalu menghentam pihak Polis. Tak Tahu malu ke bawa muka pergi Balai Polis.

AmBABIga, kalau kau dengar suara rakyat yang sukakan kedamaian minta kau sama Mat Syabu hentikan kerja gila kau orang berdua, mana mungkin kau akan terima SMS ugutan seperti itu, tapi itulah...janganlah kau wahai AmBABIga ingat semua rakyat Malaysia ini setuju dengan kerja gila kau sama Mat Syabu tu...p jahanamlah dengan BERSHIT 2.0 tu...

Pihak Polis tak usahlah melayan AmBABIga tu...buang masa saja...kan dia juga selalu cerca dan hina polis dulu,,bila dah terdesak macam tu baru tahu cari polis... pirahhhhhhh!!!... lah kau AmBABIga sama Mat Syabu kaki khalwat !!!

2 ulasan:

ajai62 berkata...

Assalam Bro

Siapalah yang nak bunuh keling paria gila ni... Jangan dilayan orang gila... tak ada faedah...

hilbert berkata...

hahaha..ye lah Ajai,

lebih baik bunuh cicak dari bunuh Ambiga.. dapat juga pulak pahala ;))

Arkib Blog