Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Rabu, Mei 18, 2011

Video YB Zuraidah buka tudung dan melancap depan Mahkamah Tinggi !



16 Mei lalu di hadapan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Anggota Parlimen Ampang YB(Yang Bodoh) Zuraidah Kamaruddin telah menelanjang sebegitu rupa sistem kehakiman negara di Malaysia. Dengan penuh emosi beliau mengetuai sebilangan penyokong PKR dan Anwar Ibrahim melaung dan menjerit perkataan "mahkamah pandikutty" dihadapan orang ramai.

Tindakan serta sikap yang sangat bertentangan sama sekali dengan status dirinya sebagai seorang perempuan bertudung dan juga berlawanan dengan etika seseorang yang terlibat secara langsung didalam penggubalan undang negara tetapi itulah yang telah dilakukan oleh Zuraidah yang tidak layak lagi untuk digelar sebagai seorang Yang Berhormat !

Tidak menghormati undang-undang negara, tidak menghiraukan perasaan orang lain yang turut berada dikawasan kompleks mahkamah ketika itu, Zuraidah Kamaruddin sanggup melemparkan kata-kata kesat kepada pihak mahkamah yang tidak sepatutnya keluar dari mulut seorang perempuan bertudung litup seperti dia.

Harap sangatlah Kementerian Dalam Negeri khususnya YB Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein membuat tindakan susulan terhadap perempuan bertudung seekor ini agar kelakuan yang tidak sopan dan tidak ada tatasusila seperti yang dipamerkan oleh Zuraidah Kamaruddin tidak menular kepada wanita lain pula selepas ini.

KDN dan DS Hisham jangan terlalu banyak simpan "amaran" kalau mahu melihat negara kita kekal aman dan damai ! Cegah perasit-perasit negara seperti mereka ini dengan kadar segera yang sanggup menggadai kedaulatan negara hanya kerana kepentingan politik murah seperti yang dilakukan oleh Zuraidah itu.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..MANE LA KITA TAU MUNGKIN DIA NAK TUNJUK BAKAT JD JALANG TEPI JALAN KALAU PEEKAYYRAR BUNGKOS PRU13 NANTI KEHKEHKEH

hilbert berkata...

Salam,

itulah bro Jeff, penampilan dia bukan main tapi tak tau jaga pulak..kesian!

Sebagai seorang Ahli Parlimen harus Zuraidah tu tau jaga tatasusila sebagai seorang Yang Berhormat..

Arkib Blog