Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Sabtu, April 09, 2011

Walau siapapun calon BN, rakyat Sarawak perlu terus setia dengan BN...

Malam ini iaitu sebelum jam 12 tengah malam adalah peluang terakhir bagi kesemua 213 orang calon yang mengambil bahagian dalam pilihan raya umum Sarawak ke-10 untuk menarik diri dari bertanding bagi mewakili parti masing-masing serta juga mereka yang menjadi calon Bebas.

Menurut Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya Sarawak Datuk Takun Sunggah, sekiranya terdapat calon-calon yang berbuat demikian selepas tarikh yang telah ditetapkan iaitu selepas jam 12 tengah malam ini maka pihak SPR tidak akan memadamkan nama seseorang calon itu yang telah dicetak pada kertas-kertas undi dan nama mereka akan tetap ada pada semua kertas undi mengikut kawasan DUN masing-masing.

Esok sudah masuk hari kelima kesemua parti-parti yang bertanding menjalankan kempen untuk menarik sokongan daripada rakyat iaitu sejurus sahaja selesainya proses penamaan calon 6 April lepas dan esok juga adalah bermulanya perjuangan sebenar jentera pilihan raya daripada pihak BN Sarawak serta pusat dalam menghadapi segala kemungkinan yang akan dilancarkan dari sebelah pihak Pakatan Rasuah.

Dan seluruh rakyat Sarawak juga mulai esok harus segera mengenepikan tentang isu siapa calon yang sesuai, yang bagus, yang tidak bagus dan sebagainya kerana apa yang penting kini ialah rakyat Sarawak harus bersatu menentang pembohongan serta tipudaya yang sedang dilakukan oleh Pakatan Pembangkang untuk memperdayakan seluruh rakyat Sarawak dan bagi memastikan agar Barisan Nasional akan terus kekal memerintah Bumi Kenyalang ini maka rakyat negeri ini mesti bersiap sedia untuk mengelak diri dari terpukau dengan segala janji-janji yang terkandung didalam manifesto DAP, PKR dan PAS.

Dengan saki baki hari untuk berkempen kini cuma tinggal 5 hari setengah lagi juga bermula esok sehingga tengah malam 15 April minggu depan, bermakna masa untuk meramal siapa menang dan siapa akan kalah dan berbagai -bagai ramalan lagi dan gunakan masa yang semakin mendekatkan itu untuk bersama-sama pemimpin serta jentera-jentera pilihanraya BN dalam menepis serta menangkis segala jenis propaganda yang sengaja ditimbulkan oleh pihak Pakatan Pembangkang terhadap keseluruhan struktur yang ada didalam Barisan Nasional.

Salam Perjuangan ! Agi Idup Agi Ngelaban....OoooooHaaaa!!!

3 ulasan:

ISAC berkata...

Selamat Tuan, Kawan sibuk sikit sejak kebelakangan ni.

Apapun kuatkan semangat... Perjuangan perlu diteruskan!!!

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..YG PENTING SMANGAT NGAP SAYOT TAK KAN LUNTUR. RAKYAT S'WAK WAJIB MENOLAK FUCKATAN KERANA TERBUKTI KEBANYAKKAN NEGERI2 YG DI PERINTAH OLEH REJIM FUCKATAN DI SEMENANJUNG HANYA BERLANDASKAN RETORIK DAN ANGAN2 JANJI PILIHANRAYA JEK. NAH SAMPAI SKRG PUN MASIH LINTANG PUKANG!.

DI HARAP RAKYAT S'WAK TAK MUDAH TERTIPU DENGAN MAINAN POLITIK LONGKANG OLEH PUAK FUCKATAN..YEZZEKKKKKK!!! >:D

hilbert berkata...

Salam bro, t/kasih atas komen..

iya..banyak pihak sekarang ni yg tak menang tangan..kita dipihak BN juga wajar memastikan agar BN terus berkuasa di Bumi Kenyalang ini..

Salam Jeffry,
betul bro..semangat kerjasama memang penting bagi menjaminkan kemenangan..dan soal siapa calon kalu boleh, simpan saja lagi dan beri peluang 5 tahun kepada mereka yang dah dipilih..dan jangan boikot..

Arkib Blog