Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, April 05, 2011

Video Seks: Oh Azizah kata itu bukan Anwar Ibrahim tetapi Khalid Ibrahim !

Semua orang sudah tahu yang Wan Azizah Wan Ismail siang tadi telah mengadakan satu sidang media khas untuk menafikan pembabitan suaminya Anwar Ibrahim dalam kontroversi video lucah seorang pemimpin kanan pembangkang dengan seorang pelacur warga negara China.

Sebaliknya Wan Azizah telah menuduh semua itu sebagai usaha terdesak untuk memburuk-burukkan nama baik Anwar Ibrahim yang didalangi oleh pihak tertentu dalam kerajaan Barisan Nasional.

Itu memang kita sudah duga, sudah pastilah Wan Azizah akan membela suaminya Anwar Ibrahim setakat yang termampu biarpun apa yang telah beliau serta anak-anak mereka berdua saksikan melalui tayangan video lucah tersebut hampir membuat mereka sekeluarga pengsan namun demi untuk terus mengejar kuasa politik mereka sanggup menutup rapat-rapat mata hati mereka sendiri walaupun pada hakikatnya jiwa Wan Azizah serta anak-anak mereka telah hancur luluh dan berkecai setelah melihat siapa hero yang beraksi dalam video berkenaan.

1 ulasan:

nsr berkata...

azizah dan anak-anak sebenarnya pertahankan maruah dia sendiri, anak-anak, cucu cicit, dan generasi-generasi mereka yang belum dilahirkan, mereka dan keluarga mereka takan mahu diingati sebagai berketurunan anuwar the sex maniac till the end of the world! tak akan putus nama tu walau sejauh 10 keturunan pun... mereka defend anuwar mati-matian bukan untuk anuwar tapi nama keluarga mereka....nama tu bukan takat area kg jer, seluruh isi dunia boleh tau. camner cucu cicit nak masuk sekolah, uni, belajar overseas, org tau je dia keturunan anuwar the maniac, mampuih takde sapa nak kawin and amik jadi menantu. belum cakap yg akan kena buli n ejek lagi...kalu dia org confess, seluruh keluarga kena dok dlm hutan africa. logikla tu kan, klu aku jadi jijah and da ada anak cucu..aku pun wat gitu...kalu jijah mandul, takde keturunan, awal-awal lagi dia dah expose anuwar... lantak gi la, nama keluarga dia je busuk...lagi satu, da mmg ada understanding from the family anuwar bisex, so apa2pun, defend jela, nak wat camner...so, cuba2 fikir kalau kita jadi azizah dan anak2nya...mesti ko orang setuju dengan aku.

Arkib Blog