Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, Mac 22, 2011

Rev. Father Wayne membakar Al Quran, apa komen YB Zuraidah ?

Kalau sebelum ini Anggota Parlimen Ampang Selangor YB Zuraidah Kamaruddin bukan main ligat lagi mengetuai demonstrasi di hadapan Bangunan Mahkamah lama Kuching bagi membantah penahanan sejumlah Kitab Injil berbahasa Melayu Indonesia oleh pihak Kementerian Dalam Negeri.

Zuraidah yang juga merupakan Ketua Wanita PKR pusat sepatutnya tidak mengetuai atau menyertai sebarang perhimpunan yang melibatkan perkara yang masih di dalam peringkat menunggu keputusan dari pihak mahkamah tambahan pula beliau sebagai seorang yang beragama Islam harus mengelak dari terlibat sama dengan demonstrasi yang dianjurkan oleh Baru Bian.

Berbalik semula kepada tajuk artikel ini "Rev. Father Wayne membakar Al Quran, apa komen YB Zuraidah ?" sebenarnya mahu tahu apakah pendirian pihak PKR dalam kes terbaru ini yang juga melibatkan soal hak.

Kalau Zuraidah sanggup untuk bertindak menyertai demonstrasi bersama-sama dengan penjilat PKR Sarawak yang lain kononnya mahu memperjuangkan Al Kitab yang sedang berada dalam simpanan pihak KDN demi masyarakat Kristian, jadi bagaimana pulak dengan pendirian beliau apabila berlaku kejadian dimana salah seorang sahabat Reverend Father Terry Jones iaitu Paderi Wayne Sapp telah membakar sebuah Kitab Suci Al Quran setelah melabel Kitab Suci umat Islam itu sebagai punca keganasan.

Dalam isu terbaru yang melibatkan soal maruah agama Islam, sepatutnya Zuraidah mengajak Penasihat Umum PKR Anwar Ibrahim serta seluruh pemimpin dan semua ahli-ahli PKR lainnya untuk mengadakan demonstrasi secara besar-besaran dihadapan Pejabat Kedutaan Amerika Syarikat di Kuala Lumpur bagi menyampaikan rasa tidak puas hati mereka dengan kebiadapan rakyat negara pengganas Amerika Syarikat itu terhadap Islam.

2 ulasan:

Megat Alam Gempita berkata...

Mak Lampir PKR Ampang ni sesat lagi menyesatkan, elok bagi pelempang jer.

Haah, ada isu hangat mengenai Mak Lampir ni, tengah tunggu giliran utk meletup...tunggu depan PC dan TV anda!...tapi macam biasa dia akan kata UMNO punye kerja padahal anu dan tangan dia yg gatal. Istridaj tu ...

hilbert berkata...

MAG,

Mak Lampir PKR ni bibir dia tebal muka diapun tebal jenis yang tak tau malu...

Video Seks Anwar dia nak cover cmner ye ? hehe

Arkib Blog