Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Ahad, Mac 27, 2011

PornStar: Nik Aziz malu dan kesal melihat mutu lakonan Anwar !

Hendak dijadikan satu ceritalah, sebaik saja MB Kelantan Datuk Nik Aziz Nik Mat keluar dari tengah hutan dipendalaman negeri Kelantan iaitu lokasi dimana tempat beliau menjalani sessi pertapaan bagi memulihkan semula daya ingatannya selain untuk mendapatkan suatu ilham bagi mencipta fatwa baru khusus untuk diketengahkan kepada para pengikut PAS serta PKR agar kepercayaan serta sokongan mereka terhadap Anwar Ibrahim tidak akan terjejas walaupun timbul isu video lucah yang melibatkan Anwar Ibrahim dengan seorang pelacur warga China.

Apa yang diharapkan oleh puak Pakatan dari kemunculan Datuk Nik Aziz adalah fatwa-fatwa yang segar dan baru daripada beliau namun jangkaan mereka telah meleset sama sekali apabila Datuk Nik Aziz yang tampil dalam keadaan yang agak lesu telah mengeluarkan kenyataan pertamanya yang sungguh diluar dugaan iaitu sebaik sahaja dia selesai menonton babak keseluruhan aksi ganas bintang porno dalam video klip tersebut menyebabkan wajah Datuk Nik Aziz terus berubah dari berwajah ceria kepada merah padam.

Nak tau apa sebabnya ? Sebabnya ialah, Datuk Nik Aziz langsung tidak berpuashati dengan mutu lakonan yang dipersembahkan oleh Anwar dalam video klip berkenaan. Kata Datuk Nik Aziz "saya merasa sangat malu dan kesal, macammanalah bangsa lain nak tertarik untuk menonton filem Melayu kalau setakat tu saja kemampuan kita menunjukkan bakat berlakon, sudahlah bangsa kita tak ada duit tambah lagi bangsa kita tak ada langsung bakat untuk berdrama...baru saja 20 minit berlakon sudah pitam bukan sekali tapi dua kali, manalah saya tak malu dan kesal dengan semua tu" katanya Datuk Aziz dalam nada yang amat kecewa sebab mulai merasakan diri beliau semakin lama semakin kerap pula kena tipu oleh Anwar Ibrahim.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM 1MESIA BRO..SI WALLY TU X PLAK ULAS PSL PANCUT 2 KALI. DIA TAKUT STIM PLAK KOT KEHKEHKEH

Tulars berkata...

salam,
nik ajis pun teringin jugak nak main pancut-pancut DNA....hahaha

hilbert berkata...

Salam 1Malaysia,

t/kasih bro Jeff,..tang tu Nik Aziz belum dalam idea camne nak ulas,,takut tersalah ulas telinga die pulak kena pulas Anwar..

t/kasih MB,
agak2nye lah tu bro..macam lagu Shima dulu "Teringin" he he

Arkib Blog