Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Mac 24, 2011

Jam Omega hadiah utama peraduan buka dan cabut !

Peluang keemasan untuk seluruh rakyat Malaysia menyertai satu peraduan yang julung kali diadakan di negara ini iaitu peraduan 'buka dan cabut'

Hadiah yang ditawarkan kepada para peserta adalah berupa seutas jam berjenama Omega sebagai hadiah utama.

Untuk tempat kedua peserta akan menerima hadiah lima set tuala Good Morning disamping menikmati sarapan pagi dengan menu yang menyediakan minuman teh tarik beserta karipap.

Tempat ketiga pula penganjur telah menyediakan ratusan kotak mineral water or air mineral untuk direbut oleh kesemua peserta dengan setiap botol air mineral yang turut dilengkapkan masing-masing dengan satu batang berus gigi sebagai hadiah bonus.

Peserta yang menduduki tempat keempat dan seterusnya pula semuanya akan diberikan dengan hadiah saguhati berupa bahan pelincir KY Jelly satu untuk seorang.

Tempat peraduan diadakan adalah di hotel yang tertentu sahaja.

Syarat serta terma pertandingan tidaklah rumit sangat, mudah saja cuma memerlukan sedikit ketabahan.

Apabila sudah sampai ditempat dimana peraduan dianjurkan, semua peserta dikehendaki membuka apa yang patut dibadan sendiri dan kemudiannya markah yang dikira untuk menentukan kedudukan masing-masing ialah melalui kemampuan setiap perserta itu mengeluarkan lemak yang terdapat dibahagian punggung sebanyak dua kali dalam tempoh 20 minit.

Dan jika mana-mana peserta yang berjaya membuat aksi sebagaimana yang ditelah ditentu dalam peraduan berkenaan maka peserta berkenaanlah yang akan dikira sebagai pemenang dan layak untuk menerima seutas jam Omega.

2 ulasan:

Bingai @ Bangang berkata...

ukur lilit saiz perut tak da peraduan ker? hehehe

Jom sokong penubuhan Suruhanjaya Siasatan Di Raja!

Aku yang bingai
18SX: Baru celup dah pancut?

hilbert berkata...

B @ B,

kira termasuk juga tu bro he he

saya juga sokong 100% tribunal nanti !!!

Arkib Blog