Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Sabtu, Disember 04, 2010

Tulang Besi blogger pukul 13 dan gila glamer !

Saya sangat terkejut bila pergi ke blog Papa Gomo dan baca tulisan beliau mengenai seorang blogger yang pro-Pakatan Haram yang lebih dikenali dengan nama Tulang Besi. Sebelum ini saya juga seringkali membaca mengenai sejarah hitam manis baik berpada-pada seorang blogger yang bernama Tulang Besi ini melalui blog milik RBF namun saya belum lagi ada masa untuk melayari blog Tulang Besi untuk membaca apa yang dia tulis kat situ kerana khuatir komputer riba or laptop saya akan dijangkiti virus pc.

Berbalik kepada pembuka cerita diawal tulisan saya mengapa saya terkejut dengan apa yang terkandung didalam tulisan Papa Gomo ialah bukan kerana tulisan beliau boleh memudaratkan keselamatan Malaysia tetapi saya terkejut sangat apabila Papa Gomo telah mendedahkan yang blogger Tulang Besi sudah membuat sumpah laknat didalam blog ke atau melalui akaun facebook beliau bagi menafikan segala apa yang telah ditulis oleh blogger RBF tentang dirinya sebagai tidak benar dan kononnya hanyalah fitnah semata-mata.

Bagi saya, orang yang masih waras pikirannya tidak akan mungkin sanggup untuk melakukan sebarang sumpah apatah lagi sumpah laknat dalam internet melainkan jika orang yang berkenaan tetap juga mahu melakukannya maka orang yang berkenaan adalah sah seorang yang tidak siuman ataupun sewel. Adalah sangat sukar dan mustahil bagi kita untuk mengetahui bagaimana keadaan orang yang melakukan sumpah laknat melalui blog atau laman sosial facebook, apakah benda yang dijunjung atau pegang ketika itu, adakah dia ketika itu mengangkat tangan atau kaki sambil meniarap atas tilam dengan jari-jari aktif menekan kekunci diatas keyboard.

Harap tiada lagi blogger-blogger yang baru selepas ini akan turut berkelakuan sama seperti blogger Tulang Besi ini yang tidak tahu apa yang dia sedang dan telah buat... Amin!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ALA SI TULANG BESI A.K.A TULANG REPUT X CUKUP KALSIUM TU SAJE NAK BIKIN GEMPAK SUPAYA BLOG DIA JADI PERHATIAN SETELAH X DPT SAMBUTAN DEK KERANA RAKYAT DAH MENYAMPAH DGN FITNAH MERAPU BELIAU JUGAK KEHKEHKEH >|D

blogenstarz berkata...

TULANG BESI....
Kalau dia bermain bola bersama 21 orang pemain lain ditengah padang,Dia dulu yang akan disambar PETIR !

Gerakan Timur berkata...

LAIN KALI SURUH ALEXA TARUK BLOG DIA KAT RANKING NO. 1. SENANG CERITA...

Yuseri Yusoff berkata...

Bro..

Jika tidak keberatan sila pautkan saya ke dalam blog tuan.

http://yuseriyusoff.blogspot.com/

Blog tuan saya sudah pautkan di blog saya. Salam perjuangan

hilbert berkata...

ha ha ha!!

salam,

Bro Jeffry: betul tu..Tulang Besi agak sewel sikit haha...ada ke patut buat sumpah dalam blog..

Blogenstarz: petirpun takut nak sambar Tulang Besi membazir aliran letrik jer ;)

Gerakan Timur, terima kasih bro kerana menyertai blog Anak Merdeka ;-) ..hehe..ye bro simpan di ranking yang teratas sekali !

Double-Y, Ok bro..terima kasih.. Insya-Allah akan saya pautkan blog saudara di blog saya.

Arkib Blog