Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Sabtu, Oktober 16, 2010

Semoga YB Datuk Paduka Ibrahim Ali selamat menjalani pembedahan dan segera sembuh !

Saya baru saja terbaca mengenai keadaan kesihatan Ahli Parlimen Pasir Mas Kelantan YB Datuk Paduka Ibrahim Ali dari blog milik Papa Gomo dan juga dari blog RBF(Ruang Bicara Faisal) yang menurut keduanya beliau kini telah ditempatkan di wad CCU Hospital Ampang Puteri akibat dari masalah komplikasi jantung.

Pembedahan ke atas pejuang bangsa, agama dan negara yang juga Presiden PERKASA itu juga menurut keduanya akan dilakukan pada hari Isnin depan iaitu pada 18 Oktober 2010 dan sebelum pembedahan jantung dijalankan YB Datuk Paduka Ibrahim ditempatkan dulu di wad berkenaan untuk berehat bagi mengurangkan kandungan gula yang terdapat didalam badan.

Harapan saya juga seluruh rakan blogger Bumiputera walau kami berbeza asal keturunan bangsa dan kepercayaan agama namun demi untuk meneruskan perjuangan bagi mempertahankan biarpun seinci, namun hakikatnya apa yang sememang telah menjadi hak kita tetap dan harus kita pertahankan ! ,,,dan semoga YB Datuk Paduka Ibrahim Ali akan terus mengetuai semangat perjuangan bangsa dan negara serta agar beliau selamat menjalani pembedahan itu nanti dan segera sembuh dan sihat seperti sediakala. Amin!

Tiada ulasan:

Arkib Blog