Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Ahad, September 26, 2010

Satu Melayu: Nazri Tak Usah Bimbang: TUN M JANJI TAK AKAN JADI ...

Satu Melayu: Nazri Tak Usah Bimbang: TUN M JANJI TAK AKAN JADI ...: "PASIR MAS 25 Sept. - Tun Dr. Mahathir Mohamad menegaskan, beliau tidak mempunyai keinginan untuk kembali menjadi Perdana Menteri sebagaimana..."

ulasan Anak Merdeka;
DS Nazri benar-benar telah melukakan hati YABhg Tun Dr Mahathir. Tiada apa-apa istimewanya bilamana melihat kepada kesetiaan yang sering diwar-warkan oleh DS Nazri kononnya ada pada dirinya terhadap "boss" yang dimana mereka pernah dia berkhidmat dibawah pentadbiran jika pendirian beliau akan berubah terhadap bekas ketua yang lama setelah mendapat ketua yang baru.

Sebagai seorang yang berjawatan sebagai Menteri didalam sesebuah kabinet persekutuan, DS Nazri tidak harus cepat melatah tak tentu pasal lebih-lebih lagi apabila mendapati adanya teguran apatah teguran datang dari bekas ketuanya sendiri. Teguran untuk kebaikan bukan untuk memusnahkan!

6 ulasan:

KUNAK PRESS berkata...

Salam Blogger,
Memang benar teguran yg ikhlas adalah untuk kebaikan dan yg ditegur perlu mengambil langkah memperbaik kelemahan.

KAPAKTAJAM berkata...

Nazri Aziz, apa nk ditakutkan dgn Tun Mahathir, walau Yb menyalakkan bukit Tun Tak akan runtuh, sbb Tun ibarat resmi padi, lagi tunduk lagi berisi. YB bukan tandingannya mcm jarak bumi dgn langit dan PRU 13 pun mungkin nama YB xde dalam senarai kerana Umat Melayu dan jelak. Maaf sya pun org Perak TAPI bukan jenis dan perangai mcm YB.

Sebelum terlambat buatlah sesuatu utk Umat Melayu agar Umat ini tidask akan kencing di atas kubur YB kelak.

Terima kasih.

putera.makasar berkata...

nazri aziz adalah produk yg dilahirkan dari sistem pendidikan dan istilah melayu baru.
lihat sajalah pemimpin2 melayu yg baru ini.
mereka tak punya jati diri dan semangat melayu telah terhakis dari dalam darah daging mereka.
kaum pendatang memukul gendang dan mereka pun menari mengikut rentak yang dibawa.
sesiapa saja orang melayu yang memilih mereka2 ini akan mennggung dosa terhadap anak bangsa dan keturunan melayu dimasa depan.
ramai lagi didalam UMNO yg memilik sifat tidak mengenang budi.
UMNO akan tinggal nama selagi menyimpan manusia farasit seperti nazri,ketua pemuda dan juga ramai pemimpin di peringkat akar umbi.
orang2 begini akan keluar dari UMNO sekiranya tidak diberi tempat sebagai wakil rakyat dan jawatan dalam kabinet.

Melanau Blogger berkata...

Salam jipo,

apapun kritikan terhadap Tun, jasa dan kebanggaan rakyat berbilang kaum terhadap Tun tetap utuh sampai bila-bila.

hilbert berkata...

Salam,
Kunak Press, yang payahnya orang seperti DS Nazri lah bro bersikap kacang lupakan kulit...

KapakTajam, kebimbangan DS Nazri tentang Tun M yg kononnya didakwa beliau mahu kembali jd PM memang tdk berasas sama sekali..memang dia seakan-akan takut dgn bayangan sendiri..

Putera Makasar, salam...
apa2pun setiap kenyataan yg dikeluarkan oleh DS Nazri mengenai Tun M banyak menyakitkan hati...

Melanau Blogger,
betul bro...jasa Tun M terhadap rakyat dan negara ini memang tiada ternilai dan kita sangat bangga punyai seorang negarawan seperti dia...semoga beliau sentiasa sihat..

Esperalzi berkata...

Orang macam Nazri ni sampah masyarakat Melayu. Anak jantan dia sendiri pun dia tak dapat berikan pendidikan moral Islam yang sempurna, gambar budak jantan anak si Nazri ni berpelseran denga entah. mana2 perempuan tersebar di internet.

Jadi kalau dia tak
boleh jaga kepentinag anak dia sendiri, apa yg nak diharapkan yg dia dapat jaga kepentinagn Melayu dan Bumiputra? Dia Melayu Liberal serba Kebaratan. Kiblat dia ke Barat. Tapi cara hidup dia dan keluarga dia adalah dia punya punya pasal. Aku langsung tak kisah kalau dia dan keluarga dia kaki botol, kaki betina dan kaki apa saja asalkan dia buka dalam posisi menentukan nasib dan halatuju Melayu/Bumiputa.

Tapi dia Menteri dan perbuatan serta kata2nya ada kesan ke atas orang Melayu/Bumiputra. Jangan undi dia di PRU13 nanti. Sampah macam Nazri ni perlu dibuang.

Arkib Blog