Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Mei 10, 2010

P212 Sibu: Anwar Ibrahim harus bertaubat!!! - Karpal Singh...


Ya...memang harus segera bertaubat,,, dan Karpal Singh juga harus segera bertaubat ! Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Ngeh Ko Ham, Khalid Samad, Zuraidah Kamaruddin, Rodziah Khalid, Nga Kor Ming, Mahfuz Omar, Hassan Ali, Azmin Ali dan mereka-mereka yang sama waktu dengan Pakatan Pembangkang wajar segera bertaubat !!!

2 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Hilbert, sama ada berlakunya liwat antara Anwar dan Saiful itu berlaku secara suka sama suka atau tidak bukan persoalannya.... yang jelas Anwar adalah seorang peliwat, suka kepada aktiviti liwat.... apakah orang seperti ini layak dijadikan pemimpin ?

hilbert berkata...

Terima Kasih YG, Salam 1Malaysia...

esok PM DS Najib akan berkunjung lagi ke Sibu.. saya walaupun bukan pengundi Sibu namun sangat terharu apabila saja DS Najib jd PM..beliau berjaya merapatkan semula perasaan muhibah antara rakyat Sarawak dengan rakyat Semenanjung yg begitu tersisih semasa zaman pemerintahan Tun Pak Lah selama 5 tahun...

Masa Tun Mahathir jd PM beliau sentiasa mengambil berat tentang kami di Sarawak dan juga rakan kami di Sabah...tetapi sebaik saja pengganti beliau mengambilalih, layanan seumpama itu telah lenyap dan kami seperti dibayangi mimpi ngeri selama 5 tahun, namun kini bila DS Najib jd PM kami rasa semakin selesa..

Arkib Blog