Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Ahad, Januari 24, 2010

Blog Berita Muslim hina Nabi Muhamad SAW dan Islam

Saya pagi-pagi telah terbaca satu tulisan terbaru dengan tajuk yang agak menarik iaitu "Pernah melihat BABI berblogging?" oleh Buaya Merah di blog http://buaya-merah.blogspot.com . Dalam posting terbaru dalam blognya, Buaya Merah mengajak kita semua untuk membaca apa yang terkandung didalam satu laman web yang dipercayai milik warga Indonesia, entah apa pegangan agama pemilik laman web ini iaitu http://beritamuslim.wordpress.com kita pun tidak tahu.

Kepada semua pembaca terutamanya rakyat Malaysia yang ingin tahu lebih lanjut tentang apa yang disiarkan dalam laman tersebut terus saja berkunjung ke sana dan nilaikan sendiri apa yang anda patut buat terhadap penulisnya.

Bagi saya sendiri, pemilik laman web tersebut telah melakukan kesilapan yang sangat besar serta patut bertanggungkawab sepenuhnya jika berlaku apa-apa perkara yang tidak diingini dalam negara-negara sebelah Asia Timur ini.

Sebelumnya, terima kasih kepada Buaya Merah kerana telah berjaya mendedahkan satu laman yang paling tidak bertanggungjawab seperti ini. Harap perkara ini dapat disebarkan oleh semua blogger-blogger BPN, AIDC serta juga seluruh blogger yang cintakan kedamaian.

Tiada ulasan:

Arkib Blog