Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Rabu, Disember 26, 2012

Gemparrrr!!! Sofea Putih & Ali Akhbar dalam aksi telanjang !

Seorang model, Sofea Putih telah menggemparkan negara apabila tampil bersama pasangan beliau Ali Akhbar bergambar dalam keadaan kedua-duanya bertelanjang bulat dan tidak memakai sebarang pakaian untuk menutup tubuh badan.

Wajarkah perkara seperti ini dibiarkan terus berlaku tanpa sebarang tindakan yang sepatutnya daripada pihak yang berwajib? Apa yang lebih memeranjatkan ialah kedua-dua mereka jika berpandukan kepada nama keduanya beragama Islam dan sudah tentulah kes ini di bawah bidang kuasa Majlis Agama Islam.

Maklumat ringkas, Sofea Putih adalah merupakan bekas pelajar SBP di Pahang dan beliau kini adalah penuntut di UiTM Puncak Alam Selangor. Seruan kepada pihak yang berwajib, bertindaklah segera sebelum perbuatan hina seperti ini berkembang menjadi ikutan mereka yang lain sehingga boleh mencemar nama baik negara kita.

5 ulasan:

Anakbukitgantang berkata...

gejala LGBT...mungkin Nik Aziz dan Hadi Awang yg sokong BERSIH nak jawab bagi pehak kedua dua yg telanjang bulat demi KEBEBASAN ini

Tanpa Nama berkata...

SLM & SLMT HARI NATAL BROO..KLU ANUWAR BACA MESTI DIA SUKE. MAKLUM LER BKN MUDAH FUCKATAN NAK LAKSANAKAN UNDANG2 SONGSANG. DIA HARAPKAN ORG2 MCM 2 EKOR NIH LERR UTK CAPAI IMPIAN DIA HUHUHUHU

hilbert berkata...

bro ABG,
inilah gejala yg harus kerajaan bendung sejak awal sebelum jadi nanah..

bro Jeffry,
terima kasih bro atas ucapan Natal :)

..lahirnya budaya seperti ini semuanya berpunca dari usaha sesetengah pihak untuk membenarkan budaya asing masuk dalam negara kita...harap kerajaan terus bertegas untuk menanganinya.

Era Fajira berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Era Fajira berkata...

sofea putih nama betulnya safiey ilias..ex student uitm puncak alam..dia sempat habiskan sem 1 je..sem 2 dia keluar tanak belajar..

Arkib Blog