Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Disember 24, 2012

Apakah DS Hadi disorok oleh Orang Bunian?!!!

Beberapa minggu yang lalu dunia siber di negara ini serta masyarakat Malaysia agak gempar dengan pengakuan oleh segelintir orang-orang PAS bahawa Orang Bunian sering hadir ke majlis-majlis ceramah anjuran PAS dan semakin suka mendengar ceramah-ceramah yang disampaikan oleh lebai-lebai PAS.

Bukti kehadiran Orang Bunian yang tidak boleh dilihat dengan mata kasar manusia pada setiap siri ceramah PAS ialah jika semakin sedikit orang ramai(manusia) yang datang untuk mendengar ceramah-ceramah yang dianjurkan oleh penceramah PAS, itu bermakna semakin ramailah Orang-orang Bunian yang datang untuk mendengar ustaz-ustaz serta pak lebai-pak lebai PAS menyampaikan ceramah mereka.

Dan beberapa yang lalu pula kisah kehilangan Presiden PAS Datuk Seri Hj. Abd Hadi Awang pula turut memeranjatkan kalangan orang ramai serta orang-orang PAS sendiri. Mereka saling bertanya sesama sendiri, mana perginya tuan presiden kita, khabar berita tiada batang hidungpun tak nampak ! dah berapa hari dah ni !

Tapi saya rasalah, antara dua kejadian tersebut di atas memang ada kaitan di antara satu dengan yang lain. Bukan perkara yang mustahil apabila Orang-orang Bunian boleh bertindak di luar kawalan emosi dengan menangkap serta menyembunyikan Presiden PAS lalu membawa beliau pergi ke suatu tempat yang tidak boleh dikesan oleh manusia kerna mereka sudah begitu taksub untuk mendengar presiden PAS sendiri memberi ceramah setiap hari kepada mereka.

5 ulasan:

Jeffry berkata...

SLM BRO..ALA BROO CAM TAK BESA LAK..DLM PAS BYK SPESIS HANTU BROO..HANTU KOPEK...HANTU LANDUT...HANTU TETEK...HJ HADI KENE SOROK ANTARA SLH SATU HANTU2 TU LERR..HEHEH

usin berkata...

wahai hj hadi, mana kau ha!!! bukan bnyk pun kitorang nk. bg tau je kau nk tarik balik amanat bala kau dan mintak maaf atau tidak. senang sikit nk buat kerja....huh!!!!!

hilbert berkata...

bro Jeffry,
rasa2nya Hj Hadi nak try tak samada DAP dan PKR mahu tubuhkan badan khas mencari beliau yang sedang hilang hehe

bro Usin,
sedang bermuhasabah diri agaknye :)

KAMUNTING CENTRAL berkata...

Salam bro... Hebat Blog bro... Mohon dipautkan blog teman http://kamuntingcentral.blogspot.com ke blog bro.. Terima Kasehh Bro..

hilbert berkata...

Salam bro K-C,
hebat??? haha..tang mana hebatnye blog Anak Merdeka ni bro..sekejap timbul sekejap tenggelam :))

Arkib Blog