Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Rabu, Mei 30, 2012

RPK ibarat Raja Petir bagi PKR !

Setiap kali kemunculan Raja Petra Raja Kamaruddin di media-media massa baik di akhbar mahu di kaca tv pasti akan membawa berita yang sangat buruk buat Anwar Ibrahim, Dr. Wan Azizah, Azmin Ali, Shamsidar dan PKR keseluruhannya.

Tiada langsungberita baik dibawa oleh RPK yang boleh membantu PKR memulihkan semula nama baik parti melainkan hanya berita buruk semata-mata. Perkara yang sepatutnya menjadi rahsia sehingga mati kepada Anwar Ibrahim, Azmin Ali dan Shamsidar Taharin kini telahpun semakin giat didedah oleh RPK kepada umum tanpa dipaksa oleh sesiapapun. Selanjutnya di sini

Antara kekayaan luar tabiee Azmin Ali yang didedahkan oleh RPK adalah seperti berikut;
Sebuah BMW 325i bernilai RM160,529.00, Proton Perdana 2.0 SE berharga RM80,767.00, rumah banglo dua tingkat di Setapak bernilai RM284.118.00, rumah berkembar di Taman Melawati berharga RM210,000.00 dan 1,000 unit saham dalam HICOM beserta dua buah lagi kereta nasional iaitu Proton Wira XIi dan Proton Satria XIi.

Kekayaan Shamsidar juga juga menjadi tandatanya apabila berlakunya transaksi bukan saja mengenai kemasukan benda tumpul ke pintu syurganya tetapi tentang cek deposit berjumlah RM7.2 juta serta wang tunai sebanyak RM708,000 yang bermula dari bulan November 1992 sehinggalah pada tahun 1995 yang dimasukkan ke dalam akaun peribadi Shamsidar.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..TAK LAMA LG ANUWAR & THE GENG NAK KENE PETIR LERR BROO..TUNGGU PRU NANTI KEHKEHKEHKEH

Unknown berkata...

Ooooo, betul la tuduhan rasuah salah guna kuasa yg dihadapi oleh DSAI pada suatu masa dulu. Azmin pulak tak habis menyalak org itu dan ini rasuah. Aku kalau dgn org yang derhaka pada ibu sendiri ni memang pantang. Sanggup tuduh ibu sendiri dipengaruhi UMNO. Cuba bayangkan mata ibu kita sendiri, adakah dia tergamak buat sebagaimana yg Azmin tuduh ibunya. Tidak, sekali-kali tidak. Semua ibu didunia ini lebih-lebih lagi yg ada iman terhadap Allah dan Rasulnya tidak sekali-kali akan menganiayai anaknya sebegitu rupa. Tapi sejarah banyak menceritakan perihal anak yang pada mulanya baik dan berbudi pekerti mulia, akhirnya tergamak menderhaka kepada ibu sendiri dek kerana kedudukan dan kekayaan di dunia.

hilbert berkata...

Bro Jeffry,
sekarang Anwar dengan kekawannya terus dilanda ribut :)

Mehmet Ederix,
kita harap SPRM akan buat siasatan dengan bukti2 yang kukuh agar kebenaran dapat ditunjukkan

Arkib Blog