Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, April 20, 2012

Kondom & KY Jelly bersepah di lokasi khemah haram pemberontak PTPTN !

Khemah haram percuma, nasi bungkus percuma, air minuman percuma, tidur percuma, kondom percuma, bahan pelincir KY Jelly percuma...semua percuma.

Kehadiran Anwar Ibrahim, Azmin Ali, Sam Kemetot, Mamfuz Omar, Nizar Jamaluddin, Ustaz Nasharuddin Tantawi serta beberapa pemimpin Pakatan Haram pembangkang ke lokasi para pemberontak PTPTN berkhemah di Dataran Merdeka adalah semata-mata untuk membekalkan keperluan tersebut.

Benda-benda itu semua memang amat diperlukan oleh para pemberontak tersebut kerana jika tanpanya semangat mereka itu terus hidup bergelandangan dalam cuaca sejuk dingin membeku di atas Dataran Merdeka tentu akan cepat luntur.

Cuba pembaca semua bayangkan, apabila dalam satu khemah terdapat tiga ataupun empat orang yang tidur di dalamnya dan pasti ketika tidur pula mereka akan berhimpit-himpit dan bagi yang punya nafsu songsang mungkin saat sedemikian sangat digemari hehehe....apa lagi,,,,,

Patutlah setiap pagi Detektif Conan sering terjumpa dengan bekas-bekas kondom yang dibuang di sekitar kawasan mereka berkhemah,,siap dengan bekas-bekas bahan pelincir KY Jelly :-]

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DIORANG TGH WAT PESTA SEKS PERCUMA BERAMAI2 ANJURAN PARTI PELIWAT BROO HUHUHUHU

hilbert berkata...

agaknye bro...mereka juga tawarkan khidmat seks percuma kat sana hehe

Arkib Blog