Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Ahad, April 29, 2012

Cubaan rampasan kuasa kali ke-3 gagal, Ambiga diburu, Anwar bersembunyi !

Percubaan kali yang ketiga Pakatan Haram untuk merampas kuasa kerajaan daripada Barisan Nasional sekali lagi gagal.

Walaupun persiapan untuk tujuan rampasan kuasa kali yang ketiga ini telah diatur dengan rapi iaitu selepas percubaan kali kedua dulu menerusi perhimpunan haram Bersih 2.0 gagal tetapi nampaknya kali ini percubaan mereka juga ternyata gagal.

Jika dulu iaitu selepas berakhirnya Bersih 2.0, Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) PKR Sham Kemetot secara terang-terangan bahawa perjuangan mereka dalam Pakatan Haram untuk berkuasa tidak pernah padam.

Dan untuk memastikan suapay hajat mereka untuk berkuasa sebagai kerajaan di negara ini maka mereka akan sanggup berbuat apa saja. Sham Kemetot pernah menyatakan, jika tidak dapat menguasai kerajaan melalui pilihanraya maka mereka akan paksa menerusi perarakan haram atas jalanraya.

Memang benarlah semalam pihak Pakatan Haram 3 parti DAP, PKR dan PAS sengaja mempergunakan rakyat bawahan yang dipimpin oleh Ambiga untuk digunakan sebagai perisai dalam usaha merampas kuasa daripada kerajaan Barisan Nasional.

3 ulasan:

sgray berkata...

Kucing beb...ikan dedah depan mata masakan tengok aje...yang pasti lumatlah jadi santapan.Gitu juga puak2 haramjad nie yang dok ngidamkan suasana cam semalam tu..Kerajaan yang semakin hari semakin menjadi LEMBU ..mengikut saje arus dan khendak mereka yang jelas dan tidak menjanji keamanan bagi sesiapa melainkan PEMIMPIN2 jahanam mereka...Walau apapun AKU RASA RAKYAT BANYAK TETAP menolak DEMONSTRASI nie..hanya bahlol2 yang termakan dengan ideologi barat dan yahudi(zionis) je yang setuju.

SELAMATKAN MALAYSIA berkata...

betul

hilbert berkata...

Sgray,
iya bro..kelemahan dipihak kerajaan khususnya KDN sendiri telah mendorong kelakuan biadap para penyokong serta pemimpin Pakatan Haram tu menjadi-jadi.

Cubalah lebih bertegas sikit, nescaya mereka tu akan takut terhadap undang2 negara.

Slmtkan Malaysia...terima kasih :-)

Arkib Blog