Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Ahad, Januari 15, 2012

Bini dan anak bertudung, tapi dia pejuang homoseks! apa dah jadi?

Dah baca Utusan Online pagi ni? Kalau belum, jom! baca kat sini dulu. Ini pasal ketua pembangkang merangkap Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim yang bini serta anak-anak perempuannya yang sering kelihatan dengan imej bertudung litup mereka sepanjang masa.

Yang menjadi persoalannya disini adalah, bagaimana seorang suami yang mana keluarganya seperti bini serta anak-anak perempuannya yang sentiasa menonjolkan kepada masyarakat Malaysia ini betapa mereka kononnya taat atau patuh kepada ajaran agama dengan berpakaian sedemikian sedangkan si suami pula giat memperjuangkan perkara yang sangat ditegah dalam ajaran Islam iaitu hubungan seks sejenis/homoseks/gay/lesbian.

Anwar Ibrahim menggesa supaya kerajaan Malaysia yang diterajui oleh Barisan Nasional pimpinan Datuk Seri Mohd. Najib segera meminda undang-undang yang melarang kegiatan seks songsang seperti gay, homoseks, lesbian serta yang berkaitan dengan seks bebas di negara ini bagi membolehkan pengamal kegiatan tidak bermoral itu mempunyai pilihan hidup seperti masyarakat normal yang lain di negara ini.

Yang peliknya, punca utama isteri Perdana Menteri YABhg Datin Seri Rosmah Mansor sering menjadi sasaran fitnah pihak pembangkang adalah hanya kerana beliau tidak memakai tudung seperti Wan Azizah Wan Ismail serta anaknya Nurul Izzah namun suami beliau Datuk Seri Najib adalah merupakan pemimpin yang sama sekali tidak membenarkan sebarang kegiatan yang boleh merosakan akhlak serta moral masyarakat Malaysia malahan Datuk Seri Najib sering mengingatkan rakyat Malaysia agar sentiasa mengamalkan gaya hidup sihat.

Ini berbeza sama sekali dengan perjuangan serong Anwar Ibrahim yang semakin ligat memperjuangkan perkara yang bukan-bukan. Hancur negara ini kalau ditadbir oleh seorang pemimpin macam AnwarIbrahim. Patutnya jika beliau benar-benar berniat untuk jadi pemimpin beliau harus mendengar kehendak majoriti masyarakat Malaysia dan bukannya gigih memperjuangkan tuntutan yang dibuat oleh golongan minoriti seperti kumpulan gay di negara ini. Kalau bukan Anwar sendiri yang merupakan salah seorang pengamal seks sejenis, mana mungkin beliau begitu bersungguh-sungguh mempertahankan hak yang ditagih oleh golongan berkenaan.

Kepada Presiden PKR Wan Azizah seta anak mereka Nurul Izzah, inginlah kita hendak bertanya, apakah pendapat anda berdua yang berimej seorang wanita Muslim dengan pakaian menutup aurat sebegitu rupa tetapi punya ketua keluarga yang semakin tersasar jauh perjuangannya daripada matlamat asal ? Apakah hukumnya jika terdapat ahli-ahli keluarga yang enggan menasihati ketua keluarganya yang nyata telah membelakangi larangan agama supaya sedar bahawa hubungan seks bebas serta seks sesama jenis adalah haram dan ditegah dalam agama ?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..ANAK BINI DIA JD CASHIER KAT KAUNTER RUMAH PELACURAN JEK KEHKEHKEHKEH

MoonHead berkata...

Atau mungkin jd penyambut tetamu kat kelab2 gay. Welcome GayBoy!!! Welcome Lesb!!!Welcome Pondan (Azwan Ali)

hilbert berkata...

Penampilan dengan pakaian sopan macam tu tak semestinya menggambarkan ketua keluarga mereka mengamalkan gaya hidup sihat

Arkib Blog