Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Januari 16, 2012

"Azwan Ali pondan lapok, dah tak relevan lagi," - Anwar, Mumgay India.



Pancut 5 minit, temubual eksklusif juga 5 minit antara wartawan BBC dari London dengan Penasihat PKR Anwar Ibrahim yang berada di Mumgay India.

BBC London: Salam 1Malaysia saudara Anwar Ibrahim dan syabas serta tahniah kami di BBC ucapkan atas pembebasan saudara dari tuduhan meliwat pekerja lelaki saudara sendiri seperti yang diputuskan oleh Mahkamah Tinggi negara saudara.

Anwar Ibrahim: Ermmmm gulp! ya ya ya..salam. Terima kasih kerana prihatin akan perkara yang melibatkan saya. Saudara pula wartawan dari parti mana? Siapa yang suruh awak tanya saya? UMNO? BN?

BBC London: Eh!, ke situ pula saudara... takkanlah sampai macam tu sekali. Saya bukan dari mana-mana partipun tetapi dari BBC London, Londonnnn tempat saudara Anwar selalu pergi tu...

Anwar Ibrahim: Hemmm...ok, ok... ada aku kisah!!!

BBC London: Oh ya, saya ada satu soalan untuk saudara Anwar jawab dalam tempoh 3 minit berbaki ni, jadi saya harap saudara Anwar tidak menghampakan saya serta krew-krew yang yang lain, ok?

Anwar Ibrahim: Ok, tanya saja...aku tak kisah, mana yang boleh saya jawab saya akan jawab dan mana yang tak boleh nanti saya suruh bini atau anak perempuan saya tolong jawabkan, ok...tanyalah...

BBC London: Ini berkenaan dengan Azwan Ali iaitu ipar kepada saudara Anwar, selepas saudara dilepas dan dibebaskan dari tuduhan meliwat Mohd. Saiful Bukhari oleh hakim Mahkamah pada 9 January lepas apakah pendapat atau pandangan saudara Anwar berkenaan dengan 'kerelevanan' Azwan Ali dalam kebangkitan semula politik saudara di Malaysia dan adakah Azwan Ali dilihat punya pengaruh tersendiri ataupun punya daya tarikan dalam usaha saudara meraih semula sokongan rakyat Malaysia terhadap saudara?

Anwar Ibrahim: Azwan Ali sudah tua, sudah lapok dan saya dah tak ada selera langsung lagi untuk berbuat apa-apa dengan dia dan Azwan Ali secara totalnya saya ingin katakan bahawa Azwan Ali sudah usang, sudah tidak relevan lagi serta tidak mampu lagi untuk mempengaruhi nafsu saya. Kami di PKR memang menyokong penuh seks bebas antara lelaki dengan wanita, antara lelaki dengan lelaki, antara perempuan dengan perempuan dan antara pondan dengan sesiapa saja hatta dengan lembupun.

Akan kami di PKR walaupun begitu tetapi lebih mementingkan kepada golongan lelaki yang masih muda, berwajah jambu, berbadan tegap, sasar, memiliki susuk tubuh yang menggiurkan bla bla bla bla bla bla bla... oleh itu saya nasihatkan kepada Azwan Ali agar segera bertaubat, usia dah semakin senja, baik buat amal ibadat sebelum terlambat, bak kata orang tua dulu-dulu 'rumah kata pergi, kubur kata mari'...

BBC London: Ermmm... kalau sebut pasal umur atau usia baru nak bertaubat, saudara Anwar sendiri macamana ye?

Anwar Ibrahim: Eh, saya lain, Azwan Ali lain...saya bukan manusia biasa tetapi saya telah di anugerah Tuhan kepada rakyat Malaysia, kalau tak percaya pergilah tanya kepada isteri saya Wan Azizah, dia tahu dan lagi saya juga baru saja dipilih sebagai seorang pemimpin berani maka harus melawan dan melawan, lawan tetap lawan dan tak boleh samakan Azwan Ali dengan saya walaupun naluri kami serupa...

BBC London: Ooooooooomega...

3 ulasan:

Jeffry berkata...

KEHKEHKEHKEH TERBAEK BRO!..AL JUBURI PANDIKUUTI MMG LAYAK DPT ANUGERAH BAPAK GAY TERSOHOR MALAYSIA. TP JAGE2 SKET KLU ADE ADIK ATAU KWN2 LELAKI YG GEBU HENSEM. KAVER SKET BELAKANG TU..ANUWAR PANTANG TGOK MONTOT GEBU KEHKEHKEHKEH ADOIYAIII

ajai62 berkata...

Assalam Bro

Memang betul pun dia ni GAY... kalau tak kenapa perlu bersusah payah nak menyokong dan siap nak hapus kan undang2 lapok untuk kesenangan bapok dan gay... Memang melingkup kalau dia jadi PM... Orang Melayu masih tak mahu sedar lagi ke...?

hilbert berkata...

itulah masalahnya bro Jeff n Ajai62,

macam zaman dulu2 kalau orang pergi berubat dengan dukun atau bomoh, ditegah atau dilarang jgn makan benda yg dipantang waktu tempoh berubat masih lagi mahu melanggar pantanglarang,,begitu juga halnya dengan sesetengah orang kita di Malaysia, sudah nampak sangat siapa itu Anwar dan PKR tapi masih lg nak sokong..malang sungguh!

Arkib Blog