Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, September 22, 2011

Liwat II: DS Najib tidak takut tapi geli, mual & jijik dengan kes liwat Anwar !

Anwar Ibrahim perlu sedar bahawa tidak semua orang suka dan ingin terlibat didalam perbicaraan kes liwat yang sedang dia hadapi sekarang. Begitu jugalah dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib, isteri beliau Datin Seri Rosmah serta juga mereka yang lain seperti bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan yang sebelum ini cuba diheret sama oleh Anwar ke dalam kes liwat II dia itu.

Mereka-mereka ini sebenarnya amat geli, jijik, mual dan nak termuntah-muntah dengan kes seumpama itu apatah lagi apabila ianya melibatkan Anwar Ibrahim yang maruahnya belum lagi mampu dibersihkan selepas terpalit oleh kegiatan songsang dengan kaum sejenisnya serta keruntuhan akhlak yang begitu teruk sekali. Selain Perdana Menteri dan isteri beliau, pasti ramai lagi mereka diluar sana yang berkongsi rasa sedemikian serta tidak berminat untuk terlibat sama dalam perbicaraan kes berkenaan.

Tindakan oleh Datuk Seri Najib untuk mengenepikan sapina yang dikemukakan oleh pihak Anwar terhadap beliau serta isteri merupakan hak mereka berdua dan Anwar Ibrahim tidak ada hak untuk memaksa orang lain agar turut tunduk dan mengikut apa sahaja kemahuannya sebagaimana dia melakukan paksaan terhadap mangsa-mangsa yang telah menjadi korban kepada nafsu seks songsangnya sebelum ini.

Saya pasti, sekiranya kes jenayah yang sedang Anwar Ibrahim hadapi merupakan kes rompakan harta benda awam, penipuan kad kredit, pemalsuan berbagai dokumen dan bukannya kes yang melibatkan salahlaku seksnya, tentu sekali Perdana Menteri dan isteri tidak akan berfikir banyak untuk memberi kerjasama tetapi apabila ianya telah melibatkan perkara-perkara yang berada didalam kain, benda yang tersimpan dan tersembunyi di dalam seluar dalam maka sesiapapun yang berfikiran waras akan merasa geli dan malu hendak membicarakannya secara terbuka apalagi bagi mereka yang menjadi pemimpin besar negara.

Saya rasa elok sangatlah Perdana Menteri jangan melayan lagi karenah Anwar Ibrahim yang tak sudah-sudah, hanya membuang masa. Anwar sendiri yang buat masalah maka dia sendirilah yang harus bertanggungjawab dan apahal pulak dia nak melibatkan orang lain. Takkanlah kunci nafsu seks Anwar Ibrahim berada didalam tangan orang lain, itu adalah sangat mustahil !

6 ulasan:

Ular Menyusur Akar berkata...

Tak kiralah apa juga yang DS Najib buat, persoalannya macam mana air mani nuar ada dalam jubur Saiful? Kecuali dapat di sangkal bahawa itu bukan air mani nuar, barulah kita fikirkan isu konspirasi pula.

Nuar sendiri takut membela diri dalam kandang saksi sedangkan kes itu kes beliau. Tindakkan PM betul supaya tiada lagi peluang mengujudkan perbicaraan dalam perbicaraan. Nuar sengaja mencari sesuatu peluang teknikal untuk melambat lambatkan lagi keputusan perbicaraan.

Jeffry berkata...

NAJIB DAN ROSMAH MMG XDE KENE MENGENA DLM KES DIA. SEPATUTNYA DIA PANGGIL LA ZAID MAT ARIP, ANUAR SHAARI, EZAM DAN BEKAS2 PKR..ADE BRAN? KEHKEHKEH

hilbert berkata...

U.M.A,
itulah...masa Nuar buat projek tu tu dulu dia takde pun bagitau dgn orang itu orang ini tapi pabila dah terbongkar sibuk pulak kait orang lain dalam kes dia...

Bro Jeff,
orang yg tak ada kaitan dengan kes dia itu yang Anwar beriya-iya sangat nak jadi saksi alibi kes liwat dia.. itulah, kenapa dia tak panggil Ezam, Anuar Shaari, LKS, Nik Aziz, Husam Musa padahal mereka tu memang rapat sekali dengan Anwar Berahim

ajai62 berkata...

Assalam Bro

panggil bini dia dan anak2 beranak dia sebagai saksilah... sebab m,ereka lagi tahu pasal Anwar apa?

hilbert berkata...

Salam bro Ajai,
kes liwat II merupakan kes dalam seluar, jadi memang tak logiklah nak dilibat orang yg tidak tahu menahu dengan apa yg telah Anwar buat terhadap mangsa2 beliau sebelum ini..

juburjubur berkata...

NEGARA BARAT LIBERAL TENTANG APA PUN..KAU BOLEH MENJUBUR SESAMA JANTAN.., SEMASSA BETINA TERAPI BAB NAK CARI PEMIMPIN MEKA TETAP PILIH YG BERSDIH, BAIK ATAU NAMPAK BERSIH..TAAK MCM SI KING JUBUR TU

Arkib Blog