Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Sabtu, September 03, 2011

Jurukamera Bernama TV terkorban di Somalia !!!

Noramfaizul Mohd Nor, jurukamera Bernama TV
Rasa sedih dan terkejut dengan berita kematian Noramfaizul Mohd Nor , salah seorang daripada peserta dalam Misi Kemanusiaan Kelab Putera 1Malaysia akibat terkena tembakan peluru sesat semasa dalam perjalanan pulang ke lokasi penginapan mereka.

Tragedi yang berlaku pada jam 5:40 petang waktu tempatan itu juga turut mencederakan  seorang wartawan TV3, Aji Saregar yang mengalami kecederaan dibahagian bahu.

Kepada keluarga Allahyarham, harap tenang dan sabar. Blog ini ingin sampaikan rasa simpati terhadap keluarga mangsa serta ucapan Takziah dan semoga roh allahyarham akan ditempatkan dikalangan mereka-mereka yang soleh dan beriman.Amin!

2 ulasan:

Aku Menulis berkata...

Salam.Inna lillahi wainna ilaihi rojiun. Taaziah untuk keluarga almarhum dan semoga tabah menghadapi kesediahan dan ujian Allah. Selain dari ajal telah sampai, itu lah sebenarnya risiko yang telah diketahui dan perlu dihadapi oleh insan yang bernama wartawan (termasuk reporter, cameraman, journalist dsb). Itulah juga risiko yang ada dihadapan semua insan yang pergi di bawah panji-panji sukarelawan. Semoga Allah mengurniakan syahid kepada almarhum.

makhzan berkata...

al fatihah untuk beliau

Arkib Blog