Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, September 30, 2011

Hina negeri Johor: Lim Guan Eng gali lubang kubur sendiri,,,

Alangkah bodohnya tindakan Ketua Menteri Pulau Pinang, sesudah dia memohon maaf daripada KBDYMM Sultan Johor Tuanku Ibrahim atas keceluparan mulutnya yang menghina dan memburuk-burukkan negeri Johor namun selepas itu mahu lagi menyaman pihak media yang berjaya mendedahkan tindakannya yang langsung tidak bertanggungjawab itu.

Apabila dia sudah memohon maaf daripada Baginda Sultan Johor maka bererti dia telahpun mengakui akan keterlajurannya itu dan juga bermakna bahawa beliau mengesahkan yang dia memang telah mengeluarkan kenyataan menghina negeri Johor sehingga membuat Ke Bawah Duli Tuanku Ibrahim merasa tersinggung disamping seluruh rakyat Johor bangkit membantah kenyataan kurang ajar Ketua Menteri Pulau Pinang itu.

Tindakan bodoh Lim Guan Eng yang bertegas untuk menyaman pihak media pasti kelak akan menjadi bahan ketawa oleh seluruh rakyat di negara ini. Belum pernah dibuat orang. Manakan tidak, sebelum itu, dalam permohonan maafnya beliau mengaku juga yang dia mengeluarkan kenyataan sebagaimana yang didakwa itu namun kemudian mahu kemukakan saman lagi...mulanya dia mengaku tapi lepas tu nak lawan balik...hehehe...apalah punya bengap si biawak lidah bercabang tuewehhhhh!!!!

Tiada ulasan:

Arkib Blog