Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, September 08, 2011

BN & KDN longlai, Mat Syabun dibiar terus bebas menggugat kestabilan negara !


Macam muka babi kan...
 Selepas berjaya menimbulkan isu komunis dan Mat Indera kini Mat Syabun terus mara dengan kegilaannya yang sudah tidak terkawal lagi. Mat Syabun sudah tidak takut lagi untuk membangkitkan sebarang isu walaupun ianya bakal mendatangkan kesan yang sangat buruk kepada negara sebab kerajaan Barisan Nasional khususnya KDN sudah terlalu lemah dan tidak berdaya lagi untuk bertindak walaupun sudah berlori-lori kertas laporan polis dibuat terhadap Mat Syabun.

Keadaan itu telah memberikan ruang serta peluang yang cukup luas kepada Mat Syabun untuk mempengaruhi mana-mana pihak supaya terpengaruh dengan cerita yang dibawanya. Luangkan masa untuk membaca seterusnya kerja terkutuk oleh Mat Syabun di sini.

Kalau isu komunis dan Mat Indera telah mendapat maklumbalas yang begitu memberangsangkan daripada pelbagai pihak, nampaknya Mat Syabun menjadi semakin sangat seronok dan kini beliau meneruskan misi jahanam beliau bersama PAS untuk melaga-laga semua waris keluarga kepada para pejuang kemerdekaan di negara ini. Sejarah kemerdekaan negara yang sekian lama telah diterima baik oleh semua lapisan masyarakat di Malaysia kini sudahpun dicemari oleh perbuatan gila Mat Syabun.

Apa lagi fungsi KDN yang sebenarnya di negara ini ? KDN dibawah kepimpinan Datuk Seri Hishamuddin sudah tidak mampu lagi untuk berbuat apa-apa dalam mempertahankan kedaulatan negara dari diganggu-gugat oleh pengkhianat negara, tidak mampu lagi untuk menyekat kebiadapan segelintir pemimpin-pemimpin yang semakin berani menimbulkan suasana ketakutan dalam kalangan masyarakat di negara ini...

5 ulasan:

Jeffry berkata...

SLM BRO..SEBENARNYA MAT SABUN BUKAN KASI KITE PELURU PISTOL TP PELURU BERPANDU BROO!..SENANG LER KITA TIAU DIA BALEK KEHKEHKEH..BEST2!!!

nonbal berkata...

KDN dan kerajaan kan ada blog pro-kerajaan macam fk ni, apa nak takut, nanti geng-2 blogger ni akan defend k'jaan dan tolong jawab bagi pihak k'jaan. Hang tau, untuk menyaman ni perlu banyak kerja dan kena turun naik court, siapa pegawai k'jaan dan menteri yang mahu bersusah payah untuk menjaga imej kerajaan sebegitu rupa. Kalau mereka tak defend pun, gaji jalan jugak, elaun jalan jugak. Yang berimej buruk ialah kerajaan dan jabatan mereka je, bukan mereka.
kalau rakyat marah pun bukan marahkan mereka, marahkan k'jaan BN. Kalau dah marah nanti tak sokong N=BN, yang terlungkup adalah k'jaan BN, bukan mereka. Mereka boleh kerja dibawah mana-2 k'jaan pun, apa takut.
Ingatlah, hanya blogger shj yang betul-2 sayangkan kerajaan BN, pegawai k'jaan macam KDN (termasuk menterinya) bukan sayang sangat kat BN, tolonglah faham ye.

hilbert berkata...

Bro Jeff,
Perbuatan Mst Syabun sudah keterlaluan bro..tapi KDN terus berdiam diri..DS Hisham nak tunggu apa lagi..

Yang peliknya Nonbal...kalau dipihak BN sendiri yg buat angkara serupa yg dilakukan oleh Mat Syabun tu..KDN boleh terus bertindak tanpa amaran pun..tapi kalu puak2 Pakatan yg buat..macam2lah alasan Hisham tu keluarkan...rimas betul!!

jimizul berkata...

Salam Bro,

Setuju sangat dengan pendapat Nonbal...KDN khasnya Hishamudin (ingatkan lidah jer pendek tapi akal & jatidiri pun ikut pendek) sudah seakan dayus untuk mem pertahankan kerajaan.

Hanya blogger-bloger pro kerajaan saja yang jadi benteng terakhir mempertahan dan memartabatkan maruah negara dari pengkhianat macam si pukimak Mat Syabu ni..dia ni memang dah sah anjing belaan cina keparat DAP tu...melayu-melayu pengkhianat macam ni sudah tiada apa lagi kat diri diaorang...andai bini dan emak diaorang ni ada harga sebagai galang ganti untuk diaorang berkuasa, confirm habis semua diaorang jual...semoga Tuhan lakhnati semua pengkhianat durjana macam Mat Syabu ni....AMIM!!!!

hilbert berkata...

Terima Kasih bro Jimizul diatas komen.,
nampaknya, semakin dibiarkan semakin menjadi pula Mat Syabun mencabar kesabaran rakyat Malaysia.,semakin pengecut pulak menteri KDN kita :(

Arkib Blog