Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, September 20, 2011

Ada tak Anwar seberani K. Pasupathy? Tak de kan...

"Yang Arif, saya memohon hukuman gantung sampai mati," itu adalah antara ungkapan yang keluar dari mulut K. Pasupathy ketika diminta oleh Mahkamah Sungai Petani untuk mengemukakan rayuan sebelum dijatuhi hukuman.

Beliau telah didapati bersalah dan disabitkan dengan kesalahan kerana sengaja mencederakan ibu kandungnya. Berita lanjut boleh lihat di sini

Kebiasaannya, para pesalah hanya akan merayu agar hukuman diringankan ke atas mereka atau mereka akan buat macam-macam helah demi untuk melepaskan diri dari terkena hukman namun berlainan sekali dengan K. Pasupathy. K. Pasupathy jauh lebih berani daripada Anwar Ibrahim.

4 ulasan:

C L J berkata...

K. Pasupathy tu dah insaf. Anwar mana pandai insaf sampai keliang lahad ??? Tahniah dan syabasy K Pasupathy.

Unknown berkata...

Rayuan Sdr BABI sebelum mahkamah menjatuhkan hukuman......" Yang Arif.."saya memohon supaya totey saya diluruskan supaya segala urusan saya selepas ini akan menjadi lebih telus dan tepus...:. bagaimana pun hakim tidak membenarkan permintaan tersebut memandangkan hukuman paling ringan mengikut pertuduhan adalan..hukum potong totey....."

Hashim berkata...

Jom kita suruh khir Toyo pun mintak hukuman yang berat juga ~ Penjara seumur hidup

hilbert berkata...

CLJ,
Betul dia tu sudah insaf dan pihak mahkamah dah berjaya menyedarkan beliau..

Captmam,
itu benda yg dia sayang bro hehe..

Hashim,
tu bergantung kepada diri dia sendiri.. yg lebih molek agar dia menarik balik "Anugerah Penyapu" yg pernah beliau berikan kepada mereka2 yg berkenaan satu ketika dulu ;)

Arkib Blog