Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Rabu, Julai 20, 2011

Video pelarian politik Bershit 2.0 yg diselamatkan oleh PDRM...



Layanan baik yang diberikan oleh pihak PDRM terhadap pelarian politik tajaan Pakatan Haram yang merusuh dan membuat kecoh di Ibu Negara 9 Julai lalu sepertimana yang dirakam dalam video klip di atas oleh saudara Yuseri Yusoff, itulah yang cuba disangkal oleh puak-puak yang cuba berlakon sebagai pejuang Bersih 2.0 konoonya hendak menuntut pembaharuan bagi sistem pilihanraya bersih, telus dan adil di Malaysia.

Nasib baik ada polis datang menyelamat "pelarian politik" berkenaan, kalau tidak entah kemana lagi mereka akan hanyut, entah ke Thailand, ke Vietnam, ke Laos, ke Kemboja atau ke Myanmar. Walauapapun, "pelarian politik" yang ditahan itu hendaklah membantu menjaga nama serta imej polis yang kini sedang dicalar oleh puak-puak dalam Pakatan Haram DAP,PKR dan PAS.

Mereka kalau tau erti bersyukur atau berterima kasih, kalau memang rasa diri tidak teraniaya semasa dalam tahan pihak PDRM, hendaklah jujur mengaku yang mereka selama dalam tahanan dilayan dengan baik oleh pihak Polis dan tak usahlah nak memutarbelitkan kenyataan pula.

Tiada ulasan:

Arkib Blog