Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, Julai 01, 2011

Tangkap saja pengkhianat bangsa dan negara ini !!!

Polis !!! tangkap dan sumbat saja perancang dan juga penyokong perhimpunan haram BERSIH 2.0 ini ke dalam penjara dan I.S.A.kan mereka ini. Jangan biarkan mereka ini untuk terus memporak-purandakan kedaulatan serta keamanan negara kita. Mereka ini tidak boleh lagi di beri muka lagi. Sudah terlalu melampau !

Adalah tidak mustahil dalam perkiraan saya, bahawa campurtangan kuasa asing akan berlaku pada 9 Julai ini seperti yang telah berlaku terhadap Tunisia, Mesir dan Lybia dulu.

Dalam firasat saya, didalam keadaan yang huru-hara itu nanti, akan terdapat pesawat-pesawat tentera negara asing akan mengambil kesempatan untuk menceroboh ruang udara Malaysia pada hari berkenaan untuk menggugurkan senjata kepada pemberontak yang turun menyertai BERSHIT 2.0 bagi kegunaan untuk menyerang pihak keselamatan yang berkawal sebagaimana yang tentera Perancis lakukan di Lybia.

Diharap sangat pasukan pertahanan di barisan hadapan negara terus mempertingkatkan kawalan rapi dan ketat terutama untuk ruang udara, darat dan laut negara dari sebarang ancaman. Kemasukkan anasir-anasir jahat dan keji dari luar yang di tempah oleh pihak BERSHIT 2.0 harus dibanteras habis-habisan.

Sekali lagi kita merayu kepada pihak berkuasa, polis atau tentera... tangkap saja Ambabiga Sreenavasan, Asamad Saidanavasan, Mat Sabunavasan serta seluruh pengikut-pengikut yang menyokong pergerakan BERSHIT ini secara terbuka. Pihak Polis telahpun mengambil langkah betul-betul tepat dan tegas dengan menutup pintu terhadap sebarang bentuk rundingan dengan mereka-mereka yang merancang perhimpunan haram berkenaan. Syabas Polis ! tak usah lagi melayan karenah mereka-mereka yang ternyata degil dan suka melanggar arahan pihak Polis serta tidak tahu erti sopan dan beradat.

2 ulasan:

CraNell berkata...

Assalamualaikum, salam 1Malaysia

saya mewakili pihak mykmu.net ingin menarik perhatian pihak tuan
bahawasanya...laman web mykmu.net akan mengadakan Majlis Himpunan penulis penulis maya (blog Politik shj) pada november ini,insya'Allah ..Perdana Menteri Malaysia turut akan menghadiri majlis tersebut tarikh resmi akan
diberitahu kelak...

Buat masa ini apa yang boleh saya beritahu penginapan akan disediakan...

Mohon pada pihak tuan agar memyebarkan berita ini kepada rakan rakan blogger yg lain

Tuan boleh menghubungi saya di email cranell@mykmu.net iaitu setiausaha kerja mykmu.net bagi sebarang pertanyaan dan pengesahan..


segala kerjasama pihak tuan amatlah dihargai....

hilbert berkata...

Salam 1Malaysia,

CraNell, terima kasih atas pemberitahuan perkara ini dan akan saya usahakan untuk turut menyebarkannya..

Arkib Blog