Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Jumaat, Jun 03, 2011

Malaysia kekurangan kain atau kerajaan perlu bagi subsidi kain ?

 Ini golongan artis-artis Malaysia. Ada duit, memang ada duit apatah lagi kalau yang dah lama berkecimpung didalam bidang seni tentulah bernilai tinggi bakat mereka. Tapi kenapa dedah tubuh sana sini, tak cukup kain ke atau tak cukup duit pakai beli pakaian atau perlukan subsidi daripada pihak kerajaan jugak?
 Yang ini kain terlucut kat atas tepi pantai, baru saja nak menyelam cari anak udang sudah terkehel dagu terlanggar batu karang, kain ada tapi sengaja mahu ambil perhatian orang keliling...
 Dua-dua ini artis Malaysia, sudahlah tayang punggung dan burit, kain sudahlah singkat samapi susu gantung keduanya pun sengaja didedahkan, inilah punca gejala sosial yang sukar dibendung seperti kes rogol dan buang bayi...
 Yang sorang ni juga...sudahlah duduk tak de sopan, langsung tidak melambangkan wanita timur, lubang pusat, garisan buah dada, paha gebu semua siap ditayang.. kain mana simpan ?
 Tiga orang ini, sudahlah dikawasan tumpuan ramai..tepi pantai...kain sengaja ditinggal dan ditanggalkan. Cuba bayangkan kalau tiba-tiba gempa bumi berlaku di situ dan secara tiba-tiba juga ombak Tsunami melanda...ada sempat ke nak bertaubat ?
 Yang artis seorang ni pulak, kain tu cukup untuk menutup satu tubuh tapi apasal pula hanya tutup buah dada dan tayangkan punggung ?
 Yang seorang ini ada okay sikit tapi sampai dia tunjukkan ketiak tu kira tak manislah..sebabnya itu adalah sebahagian daripada aurat yang perlu ditutup...
Wahhh!!! yang seorang ini, dia biasanya berpakaian kemas, sesuai dengan kedudukkan beliau dalam politik Malaysia tapi kenapalah pula dalam keadaan yang tertentu beliau gemar melucutkan pakaiannya???

Nak kata tak ada duit, mustahil juga...pasal kalau mau beli pakaian ke apa tu bukan masalah bagi dia, sebab duit bagi dia sudah sama seperti daun sirih dah dan dia mampu mendapatkan semua itu dengan mudah.

5 ulasan:

Adi Kencana berkata...

Artis yang last tu paling tak tahan tengok....

Nak tahu pasal perangai buruk orang kuat Nurul Izzah? Boleh baca di sini:

http://apakecoh2.blogspot.com/

Sam Bung berkata...

boleh link blog saya http://theoutsider81.blogspot.com. saya dh link kan blog tuan. saya nie baru nak blogging..sama2 berjuang untuk kesejahteraan negeri dan negara dari liwatan...

Jeffry berkata...

FEWUUIIIITTTTTT!!!..AISEYMEN 3 GMBR AWEK TU MAK AIHHH..BEGEGAR JUP TIANG IMAN KWN BROOO HUHUHU..TP GMBR YG LAST SKALI ALAAA... PTUIHH!..TRUS ILANG SELERA!! HARKKKK PTUIHHHH!! KEHKEHKEHKEH

marilyn berkata...

Lahanat punya nuar.potong STIIIIIMMMMMMMMMMMMMMMMMMM aku je.
cis.

hilbert berkata...

Adi K,
T/kasih bro atas maklumat pasal Nurul ;)

Sam Bung,
ok bro..bisa diatur dan selamat berblogging :-))

hehe..nak twitt ler tu bro Jeff,
terganggu tumpuan agaknya gara-gara sumbu berjurai ;-)

Marilyn? ouwh..tak pe bro..lihat atas sj hehe..

Arkib Blog