Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Mei 23, 2011

Tragedi Hulu Langat Selangor: ada pemimpin YahuDAP, YahuPAS & LikuPKR datang menjenguk?

 Kalau masa TBH mati dulu memang ramai pemimpin-pemimpin pakatan pembangkang yang datang dan turut berdoa moga mendiang terlepas dari siasatan SPRM walhal memang dah terlepas pun. Berarak sambil berjalan jauh juga sanggup mereka lakukan demi TBH.
Tapi dalam kes terbaru, tragedi tanah runtuh yang meragut 16 nyawa anak-anak Yatim di Hulu Selangor seperti tiada pula laporan dari rakan-rakan blogger yang katakan adanya pemimpin sekutu yahudi ini baik YahuDAP, YahuPAS atau parti serpihan parti Likud iaitu LikuPKR yang datang melawat mangsa.

Agaknya kalaulah Teoh Beng Hock mati untuk kali yang kedua maka pasti akan tergesa-gesalah TS Khalid Gagap terbang balik ke Malaysia dan dia akan tangguhkan kursus dengan ASPEN iaitu satu seminar lebih kurang sama seperti "seminar dalam roh kudus" untuk membuat persediaan bagi orang Kristian Katholik menjadi seorang Paderi di Rome.

2 ulasan:

sahabat gunung berkata...

Assalammualaikum Tuan. Kejadian tanah runtuh yg korbankan beberapa orang anak yatim bukan di Hulu Selangor, tetapi di Hulu Langat.

hilbert berkata...

ooo terima kasih Sahabat atas pembetulan.

Arkib Blog