Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Mei 30, 2011

Konspirasi terbaru BN: Lelaki Y meliwat lagi !!!

KUALA KRAI Kelantan 29 Mei - Seorang pelajar lelaki sebuah sekolah maahad tahfiz berusia 13 tahun mendakwa diliwat oleh pelajar senior dalam satu kejadian di asrama sekolah persendirian itu disini baru-baru ini.

Selain menjadi mangsa liwat, pelajar terbabit turut mendakwa dibuli dan diugut dengan senjata tajam oleh beberapa orang seniornya sehingga dia nekad melarikan diri dari asrama sekolah itu.

Berikutan kejadian itu, ibubapa pelajar terbabit membuat laporan di Balai Polis Lakloh dekat sini, selasa lalu.

Ibu pelajar berkenaan yang mahu dikenali sebagai Yah, 48, mendakwa kejadian berlaku kira-kira pukul 12 tengah malam 10 Mei lalu ketika anaknya tidur di asrama sekolah berkenaan yang terletak kira-kira 30 kilometer dari bandar Kuala Krai.

Semasa memberitahu pemberita disini, Yah menyatakan, anaknya diliwat ketika tidur meniarap dan tidak dapat bertindak kerana badannya ditindih dari belakang - Utusan Malaysia

Ulasan;

Jadi bagaimanakan nanti Ahli Parlimen Kuala Krai YB Dr Hatta Ramli nak jawab benda-benda seperti ini, berlaku pula didalam kawasan Parlimen yang beliau wakili? ...takkanlah nak menyalahkan Barisan Nasional pula.

Dan yang keduanya kita nak tengok apa perkembangan kes ini selepas laporan polis dibuat oleh keluarga mangsa, adakah pelakunya akan turut melarikan diri dan bersembunyi ke pejabat Kedutaan Turki atau negara lain seperti yang pernah Anwar Ibrahim buat seketika dulu?

Ketiganya pula apabila kes ini sudah menjadi satu kes dimahkamah, apakah layanan istimewa yang sentiasa diberi kepada Ketua Pembangkang juga akan turut diberikan kepada peliwat muda yang meliwat rakan mereka dengan benda tumpul serta mengugutnya dengan benda tajam?

4 ulasan:

Jeffry berkata...

SLM BRO..NK KATE APE LAGI..DH BEGITU PERANGAI FUCKATAN SUKE TUDUH BN YG PUNYE ANGKARA. TP KLU PUAK DIA SENDIRI YG MELIWAT ORG LAIN SURE DPT SYURGA. DGN SYARAT JILAT TAPAK KAKI ANUVAJI PANDIKUTTI KEHKEHKEH

hangkedee berkata...

konsipirasi Bn lagi Hampas betul kuli batak dapig

anti bohmau berkata...

mana nak taruk muka ni?
berlaku di sekolah agama negeri, maahad tahfiz mak nko!?

salah siap ni? salah siapa?

nak salahkan BN ko?

mmm...buleh terima ko alasan tu depan Allah nanti? nafsu tak terkawal nak salahkan kerajaan???? kalu aku jadi kerajaan senang sj..

buat alat/mesin pengimbas naluri..
kalau dikesan minat sesama jenis boleh KASI saja 'anu'nya!!!! potong & bagi haning makan! senang cerita! kurang banyak la pengikut kaum Nabi Lut yg baghal tuh!!!

hilbert berkata...

Salam,

inilah bro Jeff, apa pula fatwa Nik Aziz berkenaan kes liwat rakyat biasa seperti ini..boleh masuk syurga ke tak pelakunya..

Hangkedee,

agak2nye mereka akan tuduh BN lah nanti yg buat angkara walau melibat rakyat biasa..

Anti Bohmau,

hehe...PAS akan tutup muka dengan tapak tangan jer bro..baru lagi Nik Aziz dipuji oleh sebuah parti politik dari Indonesia kononnya berjaya membawa Islam dalam pentadbiran di Kelantan dengan jayanya..

Arkib Blog