Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Rabu, Mei 11, 2011

Azizah larang Anwar jangan makan buah petai jenis 'pandi kutti'

"Maknanya kalau kita lawan dengan parti yang terdesak, mereka menjurus ke arah perbuatan terdesak termasuk video. Azizah kata sekarang jangan dulu makan buah petai jenis "pandi kutti" sebab takut nanti akan sama dengan yang dalam video. Itu betul-betul 'pandi kutti" - AIDC

Boleh tu memang bolehlah makan buah petai tapi pastikan ia bukan dari jenis pandi kutti sebab petai dari jenis tu biasanya panjang berjuntai, jadi pantanglah agak-agaknya takut jadi panjang tangan, panjang kaki, panjang rambut dan sebagainya lagi satu tak kuasalah hahaha...

Untuk rujukkan pada gambar: sudut atas adalah gambar bunga petai yang baru keluar berputik, rupa bentuknya agak pelik, manakala sudut bawah pula ialah gambar buah petai yang sudah matang, petai hutan banyak biji dan sudah sedia untuk dikait, bijinya bulat tak bujur melintang macam biji petai bali.

3 ulasan:

Jeffry berkata...

ANUWAR PANDIKUTTI SKE MKN PETAI UTK TMBH TENAGA KOT. MAKLUM LA SEJAK TUTOH CHINADOLL SEMANGAT PANDIKUTTI DIA LEN MCM. ASIK NAK MENGAMOK SAKAN KEHKEHKEH

hilbert berkata...

hehe...agaknye bro..tu lah pasal begitu gamaknye hehe..berjela-jela ;))

anti bohmau berkata...

terlajak makan, buncit perut!
terlajak perbuatan, pun buncit perut!

Arkib Blog