Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Selasa, Mac 29, 2011

PornStar: Anwar terbang ke Sarawak hari ini, cari jam Omega yang hilang...

Petang semalam saya telah menerima satu maklumat daripada rakan blogger H/L bahawa Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim akan datang ke Sarawak dengan menaiki sebuah pesawat MH2528 yang akan berlepas dari Kuala Lumpur menuju ke Kuching pada jam 3:15 minit petang ini.

Belum dapat dipastikan apakah tujuan sebenar kedatangan awal Anwar Ibrahim ke Bumi Kenyalang sebelum hari penamaan calon 6 April depan samada untuk berjumpa dengan semua jentera pilihanraya PKR atau untuk bertemu dengan pemimpin DAP Sarawak yang semalam sudah menutup rapat-rapat pintu rundingan mengenai pengagihan kerusi DUN Sarawak dengan Ahli Parlimen Batu yang juga Pengarah Strategik PKR Pusat YB Tian Chua Gigit.

Apakah isu kehilangan jam Omega yang dipakai oleh Anwar Ibrahim semasa men'twitt' facebook beliau bersama dengan amoi cantik dalam sebuah hotel antara jam 8:20pm hingga jam 10:40pm pada 21 February lalu sebagai satu petanda buruk yang PKR juga akan turut kehilangan kerusi DUN N.9 Padungan yang wakil rakyatnya dibelenggu masalah kewangan serta berdepan dengan kebangkrapan ?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..DIORANG DH SELONGKAR KAT PASAR CHOW KIT TAPI X JUMPA GAK JAM MCM TU SO ANUWAR ARAHKAN LE PENCACAI CARI KT SARAWAK PLAK. MAKLUM LE ANUWAR KAN KAYA DAH BIASE PAKAI JAM MAHAL2. SEKALI JAM TU HILANG RASE SAYANG PLAK. MCM MANA PUN DIA MESTI CARI JAM TU SAMPAI DPT WLUPUN X ORI KEHKEHKEH

hilbert berkata...

Mungkin jugak Baru Bian tersimpan Omega dan terlupa nak kasi balik sama Anwar bro

Arkib Blog