Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Mac 28, 2011

Porn Star: Memang benar Anwar up-date akaun FB & Twitter antara jam 8:20pm-10:40pm !

Usahlah hendak dipertikaikan lagi tentang waktu Anwar Ibrahim mengemaskini akaun Facebook serta Twitter beliau itu kerana memang terbuktipun yang memang dia bercakap benar walaupun ramai pihak yang mempersoalkan dimana beliau berada pada waktu antara jam 8:20 malam sehingga jam 10:40 malam 21 February lalu.

Macam manalah orang boleh nampak kelibat Anwar pada masa tu, kan ke dia sudah padam semua lampu didalam biliknya kecuali lampu dalam bilik air bagi memudahkan dia untuk mengemaskini akaun facebook serta akaun twitter beliau secara bebas tanpa gangguan.

Bukan lagi hanya setakat sekali Anwar mengemaskinikan akaun facebook dan twitter bersama keluarga serta cucunya tetapi sampai dua kali hanya dalam masa sesingkat iaitu dalam tempoh hanya 20 minit. Itulah, jangan gaduh-gaduh lagi..dah sahpun yang bilik tu sudah berubah menjadi gelap, sebarang lembagapun susah untuk kelihatan lagi.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ANUWAR DAH KENE 'CATCH'CHA!. CAMERA CANGGIH BLEY AMIK DLM GELAP WOOOO. DIA NAK LARI MANE PASNI? HUHUHU

Wau Janak berkata...

belajar dr kesilapan dan pengalaman!aku rasa lepas ni, anwar akan gaji org muda yg cute kerja utk update twitter dan facebooknya setiap 15minit. jd kalau ada apa2 blaku, dia bole kata ada alibi...

hilbert berkata...

he he..masal tulah dia up-date dia punya facebook bro..dia twitt lagi facebook wanita China tu he he

Wau Janak, kalu macam tu ak lama hayat politik Anwar..password semua orang akan tau

Arkib Blog