Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Disember 09, 2010

Namewee Timb. Menteri Di JPM bertanggungjawab soal rasis !

Ini dia ahli kabinet baru nah!!!, nama dia Namewee...nah!!! penyanyi rap juga seorang blogger...nah!!! Banyak idea gila...nah!!! Selalunya idea dia ni buat hati orang terluka...nah!!!

Dia dilantik sebagai Timbalan Nazri...nah!!!yei,yei,yei...nah!!! ..bertanggungjawab terhadap orang yang suka rasis...nah!!! TNB pernah jadi sasarannya...nah!!! juga seorang Pengetua di Johor turut dihina...nah!!!

Tapi hairan?...Namewee terlepas Pengetua tu pulak yang kena...nah!!! Nazri bagi macam-macam alasan masa ditanya GAP, Papa Gomo dan Keris Putera..nah!!! Aku rasa memang buang karen saja tanya sama dia...nah!!!

Jam pun dah dekat 11.45pm...nah!!! baik aku masuk tidur...nah!!!

3 ulasan:

Aisanda berkata...

bang, saya sebenarnya makin pening bila tengok telatah si nazri ni. Bertambah pening bila dia kata "Malay supremacy does not exist". Jenguk ajelah kat blog saya.

Rakyat berkata...

Pastikanjelah dia kalah atau tak dicalonkan langsung pada pilihanraya akan datang.

hilbert berkata...

Aisanda, tak payahlah nak pening2kan kepala kena si nazri tu, dia memang begitu..siapa yg bijak angkat bakul sama dia dia lagi suka..tahu undang2 katanya.

Rakyat, harap selepas pru13 kita tak adalah lg menteri macam dia..dia pernah kata siapa yang persoal isu Namewee kenapa tidak kena tindakan maka orang itu tidak tahu undang2 negara... malang sangat!!

Arkib Blog