Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Oktober 14, 2010

Diliwat berkali-kali tanpa kondom & tanpa belas kasihan ! ..fuhhh~~~

Rupa-rupanya bukan hanya sekali iaitu pada jam antara 3:01 hingga jam 4:30 petang 26hb June 2008 ianya berlaku tetapi sungguh tidak disangka kejadian liwat itu telahpun berlaku berkali-kali selama dua bulan.

Tanpa menggunakan kondom dan tanpa rasa belas kasihan, Mohd Saiful Bukhari Azlan telah menjadi mangsa jenayah seksual yang paling dasyat sejak ketamadunan manusia bermula.

Dua orang saksi dalam perbicaraan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim iaitu pakar forensik HKL Dr Siew Shue Feng dan Dr Khairul Nizam Hassan sependapat dalam keterangan mereka di mahkamah bahawa terdapat kesan kemasukan objek tumpul didalam d***r Mohd Saiful.

...fuhhhhh !!!...

Dan dalam isu politik negara pulak, sudah berapa kali sudah sistem demokrasi negara ini telah diliwat oleh PKR, tidak terhitung sudah.

Semalam pihak pengurusan pemilihan PKR telah mengumumkan yang MP Lembah Pantai Nurul Izzah tidak layak untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden PKR kerana hanya mendapat satu pencalonan tetapi hari ini entah bagaimana tiba-tiba saja diumumkan yang Nurul Izzah telah layak pulak...

Semalam Penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika berada di Jakarta Indonesia telah mendakwa sekiranya beliau jadi Perdana Menteri Malaysia maka beliau dalam masa cuma dua minggu akan berjaya menyelesaikan masalah dua hala diantara Malaysia dengan Indonesia. Bohong betul !!!...

Hari ini juga MP Padang Serai, N. Gobalakrishnan telah mengamuk untuk siri baru dan mengancam untuk keluar daripada PKR gara-gara percaturan yang telah diatur oleh DSAI dengan Azmin Ali agar kedua mereka dapat terus meliwat seberapa banyak lagi ahli-ahli PKR yang sedia untuk diliwat dan diperkosa.

Banyak lagi kan kawan2... esok kita kupas lagi...pilih saja isu mana yg kita nak siat2 hehe...

Tiada ulasan:

Arkib Blog