Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Jun 17, 2010

PKR hasilkan video klip "Ais Krim RM2 juta" ?


Isi kandungan tulisan ini tidak akan sama ataupun tidak menyentuh samasekali tentang tajuk artikel diatas sama juga seperti apa yang telah berlaku dilobi Parlimen hari ini apabila benda lain yang ditanya oleh wartawan RTM perkara lain pula yang dijawab oleh YB DSAI Ahli Parlimen Permatang Pauh. Tapi sikit-sikit adalah... :-)

Wartawan RTM telah bertanya kepada DSAI mengenai isu video klip yang mengandungi "acara makan ais krim" seperti yang telah didedahkan oleh Ahli Parlimen Bebas YB Datuk Seri Zahrain Hashim semalam didalam Dewan Parlimen namun perkara sebaliknya telah berlaku apabila DSAI pula yang bertanya tentang isu PKFZ, PERWAJA, SCORPINE dan lain-lain kepada wartawan terbabit.

DSAI langsung tidak menjawab soalan yang dikemukakan oleh wartawan RTM tersebut kepada beliau malah beliau pula telah diherdik DSAI serta beberapa wakil rakyat pembangkang termasuk Mahfuz Omar yang kelihatan seperti sudah kehilangan punca dan terperangkap.

Rakyat Malaysia harus sabar menanti, apakah video klip "acara makan ais krim" akan lebih hangat seperti video klip 'Ariel Peterpan & Luna Maya' ? Atau sama hangat dengan video klip aktor Hong Kong, Eddy Chen... kita tunggu dan lihat.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO...KWN X THN GELAK GULING2 TNGOK SI MAMPUZ KT SBLAH DIA TEKEBIL2 CM ORG BIOL KEHKEHKEHKEH

Tanpa Nama berkata...

WEi Jefry BUDUS;

JANGAN KENJAN GILAK KITAK LAGIK SEKOLAH

hilbert berkata...

Salam Bro Jeff,

Mahfuz kelihatan macam orang nak terberak bila wartawan tanya soalan rm2 juta sama video aiskrim eli hehehe..

se-successor,
saya tidak jelas dengan apa yang ditulis anda...jangan takut kalau nak katakan benda yang salah...boleh diperbetulkan !

Arkib Blog