Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Sabtu, Mei 15, 2010

P212 Sibu: rakyat Sibu, buatlah pilihan bijak esok dan selamat mengundi !


Kurang dari sejam lagi tempoh berkempen untuk semua parti serta calon-calon dan juga jentera-jentera Pilihan Raya masing-masing akan tamat.

Esok adalah hari mengundi untuk semua rakyat Sibu yang telah layak dan telah berdaftar sebagai pengundi bagi memilih wakil mereka ke Parlimen demi untuk meneruskan agenda pembangunan yang telah dirancang dan lebih tepat lagi untuk meneruskan kesinambungan perkhidmatan yang cemerlang oleh Ahli Parlimen yang terdahulu iaitu mendiang Datuk Robert Lau Hoi Chew.

Kepada semua pengundi yang akan turun mengundi di P212 Sibu esok, jalankanlah kewajipan anda semua sebagai seorang pengundi yang berwibawa dan apa yang sangat penting ialah jangan lupa akan tanggungjawab anda sebagai sebahagian daripada rakyat di bumi Malaysia yang bertuah ini untuk mengekalkan suasana yang aman, makmur dan harmoni di antara kita sesama kita dimana ini telah berjaya membentuk kita menjadi rakyat Malaysia yang berjiwa besar dengan memilih calon Barisan Nasional yang berkarisma, muda dan boleh memberi khidmat terbaik serta mampu membawa banyak perubahan untuk rakyat Sibu secara keseluruhannya.

Undilah calon BARISAN NASIONAL ini, saudara Robert Lau Hui Yew sebagai wakil P212 Sibu ke Parlimen ! Hidup BN! Hidup BN! Hidup BN!!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..INSYALLAH BLEY MNANG TP MAJORITI TU LBEY SKET DR YG DLU KOT HEHEH

hilbert berkata...

?!? wah... salam 1Malaysia Bro dan selamat kembali bersama blogger pro-bn...

harapan sekarang memang sangat tinggi...dan kemenangan yang dicari pasti akan tercapai...

Arkib Blog