Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Januari 21, 2010

Doa bala Nik Aziz dimakbul, Khalid Ibrahim mangsa terbaru...

Selepas YB Datuk Seri Mohd Nizar Jamaluddin terkena sumpahan politik dalam bentuk "doa bala" oleh Mursyidul Am PAS YAB Datuk Nik Aziz Nik Mat iaitu apabila kereta jenis Toyota Camry yang plat nombornya 8851 tiba-tiba terbalik menjadi 1588 diatas sebatang jalanraya iaitu Jalan Raja Nazrin Shah di Perak, kini sumpahan itu berjangkit kepada yang lain pula dan semakin menjadi serta merebak.

Ya! ia semakin merebak dan kini sedang menular ke Selangor pula. Mangsa terbarunya ialah Menteri Besarnya YAB Tan Sri Khalid Ibrahim apabila beliau hilang kelayakkan sebagai Ketua PKR Bahagian Kuala Selangor setelah PKR bahagian tersebut dibubarkan apabila perletakkan jawatan secara bersiri ketua-ketua cawangan PKR sehingga menjadi ramai telah berlaku.

Bukan setakat itu saja, tetapi kini Kerajaan Selangor di bawah kepimpinan Tan Sri Khalid sedang berdepan dengan krisis keyakinan rakyat apabila pegawai-pegawai SPRM kerap melakukan kunjungan hormat ke atas pegawa-pegawai Kerajaan Selangor pada waktu pejabat... lawatan pada waktu pejabat adalah pilihan terbaik bagi para pegawai SPRM ini untuk mengelak keadaan yang berdebu sepanjang jalan raya akibat dari kegiatan lori-lori yang mengangkut pasir untuk dibawa ke Singapura... he he he...

Kita hanya menunggu dan menanti siapa lagi dikalangan mereka dalam Pakatan Pembangkang yang akan dijangkiti virus doa bala itu... adakah Almenantunya, atau pemegang saham berjuta-juta... tak pe, sementara itu kita kena layan dulu lagu "Di sini menanti, di sana menunggu" sedap didengar lebih-lebih pada waktu lepas pejabat...

Syabas kepada seluruh warga SPRM ! kerana "tidak teragak-agak" untuk bertindak tanpa mengira bulan ke, matahari ke, pelangi ke, bintang ke, lautan dalam ke, hutan rimba ke, gunung ke, bukit ke...semuanya kena cekup janji ada bukti kukuh kerana suka menyuap dan disuap.

8 ulasan:

Jeffry berkata...

SLM BRO..PAKATAN PEMBANGKANG DH NAK TERBALIK, TELUNGKUP, TERBABAS DAHH KEHKEHKEH

YANG GAMBI berkata...

Salam Hilbert,

Doa TGNA sudah termakbul...... dia memohon Allah memberi pertunjuk kemungkaran kepimpinan kerajaan, dan kini jelas dan nyata kerajaan pakatan rompk rakyat lebih diserlahkan.....

hanizam berkata...

dah le rasuah duit dorang rembat, dengan pelacur pun dorang sapu gak...aku pasti, kena lipat berapa pelacur kena...dah kena depan, belakang sure kena jugak...benda free, bila lagi nak belasah...

kena lah yang barang supply dari CHINA, Filipina...tak tau semua tu berpenyakit, malanglah kalau balik umah, bini lak kena belasah...memang giler seks staff yag kerja bawah Pakatan...

kalau kat hospital ada kes penyakit kelamin @ HIV, selidiklah suaminya @ pesakit tu kerja ape & dimaner...
kalau ada kaitan dengan kes sekarang, paham-paham jelah...

Pemuda UMNO Bahagian Tapah berkata...

Mereka tak kan terima cerita ni. Mati2 mereka akan kata UMNO yg rancang semuanya dan penyokong2 tegar mereka pun akan telan bulat2 sampai mati air liur tok2 guru dap,pas dan pkr.

tok2 guru mereka bukankah maksum ?!!!

C L J berkata...

Dia ingat dia yang doakan oranglah yang kena. Nak tipi Tuhan ke ? Tuhan Maha Tahu maka kenalah dengan rancangan Tuhan. Tanggong je lah.

Aku,Pasbuih Dan Siamang berkata...

SALAM.

GMC TUNGGU BALA DOA NIK AZIZ AKAN TIBA DI KEDAH PULA DALAM SEDIKIT MASA LAGI.

INSYAALAH

Aku,Pasbuih Dan Siamang berkata...

SALAM.

GMC TUNGGU BALA DOA NIK AZIZ AKAN TIBA DI KEDAH PULA DALAM SEDIKIT MASA LAGI.

INSYAALAH

hilbert berkata...

Salam Jeffery,
betul sesangat tu bro..dah nak tersungkur dah nampak gaya hehe..

Salam Yanggambi,
Doa bala Nik Aziz dah terbalik sama dengan no 8851 dah jadi 1588..hehe..

Hanizam, itulah kata orang dulu2.. Pakatan Tak Berdaftar ni hanya nampak kesilapan orang lain..tetapi sebelah mereka yang buat mahu disorok ...

PUBT, benar saudara..mereka jika boleh nak letakkan semua kesalahan 100% ke atas UMNO biarpun mereka sendiri yang buat...hmmmm

CLJ...Doa bala Nik Aziz tersasar bro...lain dituju lain pulak yang menanggungnya..hehe

Salam GMC, ye bro kita sabar menunggu dan memerhati adakah Kedah juga akan menerima tempias doa bala Nik Aziz nanti :-))

Arkib Blog