Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Sabtu, Disember 05, 2009

Doa bala untuk Najib ertinya tanda bagus untuk LKY


Kedua-dua gambar diatas sengaja dipilih bagi membolehkan sesiapa saja untuk menilai siapakah Nik Aziz yang sebenarnya. Tiada kategori ditetapkan bagi yang bijak membuat penilaian tentang Tok Guru ini dan juga tiada hadiah disediakan cuma memerlukan pandangan atau analisis ringan untuk dikongsi bersama.
Apabila seseorang itu telah sesat ditengah hutan belantara tiada seruan yang akan dilaungkan supaya orang itu harus kembali kepangkal jalan kerana usaha mencari dan menyelamat yang melibatkan ratusan orang dari berbagai-bagai agensi akan segera digerakkan bagi membawa individu yang sesat tadi keluar dari kesesatan.
Tetapi bagaimana pula caranya untuk menyelamatkan individu-individu tertentu yang jelas sekali telah semakin sesat ditengah-tengah keriuhan suara-suara sumbang agar dia tidak terus sesat terlalu jauh dan akhirnya mampu untuk balik semula kepangkal jalan ?

6 ulasan:

PUTRA MERDEKA berkata...

N.Ajis sesat lagi menyesatkan

DR 1221 berkata...

setuju dengan putra merdeka

hilbert berkata...

PUTRA MERDEKA & DR 1221, salam.

...kompas yang Nik Aziz pakai dah lama dah rosak, jarumnya berkarat, bearing gagal berfungsi...

CINTA DUNIA berkata...

Persoalan anda ini tidak releven ? apa pula nak mengaitkan LKY dalam hal politik Malaysia dan Kelantan?? Berpolitik janganlah sehingga taksub sehingga buta kayu..

YANG GAMBI berkata...

Hilbert, kawan setuju dengan pandangan tuan, Nik Aziz jadi besar kepala dan semakin mengaruk selepas LKY jumpa dia....... LKY dah janji nak jadikan dia Presiden Republik Malaysia........ kalau tak masakan gambar-gambar dia diletakkan seluruh negeri Kelantan lebih dari Sultan sendiri.......

hilbert berkata...

aik Datuk Sulaiman????? ko enda tau ke atau pura-pura enda tau yang LKY itu akar dia yang berbelit-belit itu sudah berserabut dalam politik DAP di Malaysia 'lama dah.'

LKY 5 tahun sekali itupun jika usia dia masih ada, akan datang meninjau benih yang dia tabur di Malaysia samada subur ke tidak.

baru-baru ini LKY ada datang ke Malaysia kan, pergi ke Pahang, N.Sembilan, Perak dan ke destinasi kegemaran beliu sejak kecil P.Pinang. Dulu dia ada semai benih di 4 negeri itu enda tau samada bercambah ke tidak...itu sebabnya datang menjenguk dan yang cepat subur adalah di P.Pinang mungkin kerana tanah disitu dari jenis tanah liat.

Pasal "taksub" lebih baik diberi peringatan kepada penyokong taksub PAS. Dalam BN tiada wujud istilah "taksub" kerana BN mengamalkan sistem demokrasi, kebebasan bersuara, bebas menulis tak macam DAP/PAS/PKR...lihat saja kalau ada orang keluar parti dia orang akan pijak-pijak gambar tanda mereka menolak demokrasi...

Salam Yanggambi,
...betul tu, selepas diberi oleh LKY beberapa dos ubat penahan tipudaya, terus saja Nik Aziz meracau tak tentu hala ;-]

Arkib Blog