Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Sabtu, November 07, 2009

Hasilkan minyak urut cap "Royalty" khas untuk TG Nik Aziz


Mendapat khabar berita yang Mursyidul Am PAS Nik Aziz Nik Mat telah dimasukkan ke dalam wad di IJN mungkin ada yang sudah menduga dan ada juga yang mungkin ada yang baru tahu dan yang agak pasti tentu ada yang sedih.
Walau apapun juga saya ada satu cadangan istimewa iaitu agar ada pihak yang sekiranya tidak keberatan untuk menghasilkan satu produk baru yang berkaitan dengan aspek kesihatan. Produk baru yang dimaksudkan itu adalah khas untuk digunakan oleh TG Nik Aziz Nik Mat serta mereka-mereka yang sama degil dengannya.
Biarlah saya cadangkan produk ubatan itu nanti jika ada yang bersetuju hendaklah dikenali dengan nama "royalty" dan dalam menghasilkan gambar pada kotaknya kita pasti sahabat blogger iaitu Jeffery Damien dari Dimensi yang kreatif itu tentu tiada masalah untuk melakarkan gambar yang sesuai untuk diletakkan pada kotak ubat itu nanti.
Cadangan awal kita mengenai bagaimana cara menggunakan ubat itu nanti adalah seperti berikut, mula-mula buka kotaknya dan keluar botol dari dalamnya dan selepas itu pulas tudung botol ke arah melawan jarum jam untuk membuka dan setelah botol dibuka maka ambil kandungan minyak dengan menggunakan hujung jari hantu lalu sapu sedikit ditepi bibir, hujung lidah, bawah cuping telinga, dalam lubang telinga, hujung lidah serta sapu juga sedikit diatas kelopak mata.
Perkara yang dilarang sepanjang tempoh waktu menggunakan produk atau ubat itu adalah sangat mudah untuk diikuti iaitu tidak boleh meminum air perahan dari batang tebu serta juga dilarang daripada suka menanam tebu di merata-rata tempat ini bagi mengelak ular-ular yang besar akan bersarang disitu.
Dan akhir sekali semua orang mengharapkan agar TG Nik Aziz segera sembuh serta cepat-cepat sedar diri dan juga agar lekas-lekas bertaubat dan setelah itu bolehlah memohon tauliah untuk menyampai sebarang ceramah dan bolehlah bagi juga surat taulih itu kepada Nga Kor Ming, N. Gobalakrishnan, Dr, Xavier Jayakumar, Lim Guan Eng serta mereka yang sama gila dengan mereka.

1 ulasan:

Ĺaptop™ berkata...

Gross.
Semua orang sakit nak cepat sembuh; tak kira orang BN atau PR.
Buatlah cadangan yang semua pihak boleh terima.
Tak nampak jalan minyak Royalty boleh berada lama dalam pasaran.
Strategi pasaran tak betul Bert.

Arkib Blog