Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Khamis, Jun 30, 2011

Tangkap saja Ambabiga ! dan sumbat saja dia ke dalam I.S.A

Inilah rupa wajah orang gila, puaka bertopengkan manusia yang tidak siuman. Rusuhan dasyat berkemungkinan besar akan berlaku di Semenanjung Malaysia menjelang 9 Julai ini sekiranya perancang utama perhimpunan haram BERSHIT 2.0 ini dibiarkan terus bebas untuk bergerak ke sana ke mari tanpa sebarang pemantauan oleh pihak berkuasa.

Sebaiknya Kementerian Dalam Negeri ataupun pihak Polis cekup saja Ambabiga ini. Puaka betina ini tidak boleh lagi dibiarkan untuk terus bebas menyebarkan pengaruhnya dikalangan rakyat. Puaka betina ini sudah sakit. Sakit jiwa. Maka itulah saya katakan awal tadi, selagi Ambabiga ini dibiarkan menghasut orang ramai sudah tentu bukan sesuatu yang mustahil jika akan berlaku rusuhan besar di Semenanjung Malaysia sebelum tibanya 9 Julai.

Untuk membendung keadaan yang semakin mencemaskan seperti sekarang, besar sangat harapan saya untuk melihat melangkah sedepa ke depan, tangkap Ambabiga ! sumbatkan saja di ke dalam I.S.A! ...nanti jika dibiarkan dan semakin lama dibiarkan, akan semakin besar pula ego si puaka betina itu. Saya tidak rela lagi untuk melihat segala susah-payah pejuang kemerdekaan dulu untuk mencapai kebebasan bagi Malaysia akan musnah dalam sekelip mata hanya angkara puaka betina ini.

4 ulasan:

amoi berkata...

tangkap aja mangkuk Hitam tu.. sumbat di dengan king the Jubur dalam 1 sel...biar dia kena liwat atas bawah depan belakang...berselerakah King of the Jubur pada si Hitam Kelat birat tu...

Tanpa Nama berkata...

KALAU AMBABIGA NI DEGIL DAN TAK DENGAR ARAHAN BERSURAI, POLIS BOLEH AMIK TINDAKAN KERANA MENGGANGU KETENTERAMAN AWAM. YEZZEKKKKK!!

Juwitaku berkata...

Tuan punya blog, memang benar apa yang tuan katakan mengenai Ambigia keparat itu. Ternyata Ambigia dan Anuar yang bertanggung jawab mencetuskan hura hara di Malaysia dengan sokongan padu dari NGO2 barat terutama sekali Amerika Syarikat. Kata Ambigia rakyat mahu perubahan dan keadilan dalam SPR. Demo bersih adalah hak rakyat dibawah perlembagaan Persekutuan Artikel 10. Tetapi yang kita lihat perkembangan politik Ambigia dan Anuar adalah bersama2 penyokong2 pembangkang dari PAS, PKR, DAPig dan NGO2 yang menentang kerajaan (anti establishment) dan BUKAN dari rakyat biasa yang suka kan keamanan dan kedamaian. Adakah Ambigia puaka ini "the running dog of American CIA" yang disuruh buat degil dan kacaun bilau kerana nak selamatkan Anuar supaya boleh jadi PM di Malaysia nanti. Betulkah Ambigia mahu menukar perlembagaan Persekutuan dan mengantikan negara Malaysia yang system Raja Berperlembagaan kepada system Republik seperti Amerika, Indonesia atau Singapura. Kalau perlembagaan di ubah ...adakah Artikel 153 yang menjaga kepentingan HAK ORANG2 MELAYU/ASLI DAN BUMIPUTERA NAK DIHAPUSKAN. Ini dah bahaya kalau si keling bangsat ini cuba merubah hidup hak2 orang asal dalam Malaysia. Kalau berlaku perang dengan puak2 Ambigia dan Anuar...saya rela berkorban apa saja. Insyallah mudah-mudahan malaysiaku selamat sentosa. Amin.

hilbert berkata...

Amoi,
ya..terima kasih, kita terus sokong pihak polis berdepan isu ini.

Ayesha,
tq

Bro Jeff,
t/kasih

Juwitaku,
t/kasih bro,,diharap Ambabiga akan terima padahnya nanti..

Arkib Blog