Negarawan Terulung

Negarawan Terulung
YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad, 88 tahun

Terima Kasih atas sokongan anda semua !

Isnin, Mac 21, 2011

Zuraidah dah keluar Islam dan masuk Kristian dengan nama Baru !

Pukul 10:00 pagi tadi dengan bersaksikan Bangunan Mahkamah Lama Kuching serta para penjilat PKR juga beberapa orang anggota polis yang berkawal, sudah sahlah Ketua Wanita PKR Pusat yang juga Ahli Parlimen Ampang Selangor telah memeluk agama Kristian dan telah dibaptiskan oleh Father Baruk Bian.

Zuraidah yang dengan nama barunya sebagai seorang Kristian, Lucifer Zuraida Anoowa Brian sejurus selepas itu telah bergegas mengumpul seramai mana yang boleh penganut Kristian yang lalu-lalang didepan bangunan tersebut untuk mengadakan demonstrasi bagi menuntut pihak kerajaan khususnya Kementerian Dalam Negeri untuk melepaskan sejumlah Al Kitab yang sedang berada dalam tahanan pihak polis.

Sebagai seorang saudara baru dalam Kristian, Zuraida seboleh-bolehnya mahu dilihat lebih hebat daripada mereka yang memang Kristian asal. Hebat dari segi tindakan serta hebat dari segala-galanya. Zuraidah juga tidak peduli dengan sebarang anggapan orang lain yang melihat tindakannya tak ubah sama seperti kata peribahasa, 'lebih sudu dari kuah.'

4 ulasan:

hisham berkata...

apa jakim dan dan para ulama buat nih.
pihak kritian telah berjaya menarik orang2 yang islam dari segi keturunan memelok ugama mereka.
walau apa pun..biarlah zuraidah ini kelur dari islam...
selama ini pun dia bukan ada memberi sumbangan dalam mengembangkan syiar islam.
setakat pakai tudung...eli wong kongkek bebas pun pakai tudung.
alang2 nak membantu,lebih baik kamu masuk je terus...

putrarahman berkata...

Berat tuduhan ni,mana boleh buat main-main. Betul ke?

Kalau dia Islam, memang tak patut langsung dan bersalah kepada Nabi Muhammad S.A.W. kerana jelas dan terang dia menolong Agama Kristian yang sentiasa memusuhi Nabi S.A.W. Kalau macam ni, usah mimpi nakkan safaat dari Nabi S.A.W. di padang Masyar kelak.

hilbert berkata...

Hisham,
sepatutnya Zuraidah jangan campur tangan dalam isu Bible ni. Tapi dia pulak yang lebih2. Sepatutnya juga Zuraidah mempertahankan Al Quran serta Islam dari terus dpermainkan oleh DAP.

PutraRahman,
kira betullah bro he he..dia Islam tapi berdiri dibelakang orang Kristian mempertahankan Al Kitab dan bukannya mempertahankan Al Quran..tu yang peliknya bro

Deann Lolo berkata...

amal dan syafaat seseorang tdk dpt menyelamatkan dirinya dan orang lain, melainkan itu hanya semata-mata rahmat Allah. Rahmat itu sepenuhnya di berikan kpd Isa.

Arkib Blog